SESSION budbärare...

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Jag letade efter andra säkra budbärare, och jag har hittat SESSION. Ser ganska säker ut, använder onion routing och inget telefonnummer och ingen e-post behövs.
Du kan skapa det på en minut, du kan ha det på alla operativsystem. Enkelt gränssnitt. Denna budbärare kan ha mer uppmärksamhet. Detta bör vara kontakt på din profil på Breaking Bad. Finns det några problem med denna budbärare?
 

Attachments

  • 8ujhJQBFUq.png
    8ujhJQBFUq.png
    90 KB · Views: 97

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Jag använder session sedan 6 månader fram till nu, jag har aldrig mött en prob med det
 

zfhxI

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 30, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Det är inte så att det är dåligt, du kommer förmodligen att vara säker på att använda det och det är mycket bättre än något som telegram. Men det finns vissa problem. Ta en titt på bilaga B7 här. I grund och botten, ogenomskinlig finansiering, baserad i ett 5-ögons land, och det kostar mycket pengar att driva en nod.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jag använder den ibland. Det är enkelt och jag gillar att jag kan ställa in en timer för att radera konversationer
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Session är en fantastisk plattform, det enda är att du inte kunde använda den på tails eller whonix eftersom tor över tor det inte är det bästa scenariot för opsec
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Du kan också hitta en mycket bra recension gjord av @HEINSENBERG i avsnittet om datakryptering
 

AngelDustSnow

Don't buy from me
New Member
Joined
May 28, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Bättre användning av SimpleX
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jag har använt Simplex lite grann. Jag tror inte att många känner till det ännu
 
Top