Shake n bake-metoden

raw

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 7, 2022
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Hej på er alla. Många gånger hör jag talas om den här metoden. Jag hörde att det är en amerikansk metod. Eftersom amerikanskt apotek beggin reglerade försäljning av piller med prekursor. Det är en metod för liten mängd piller för att konvertera till meth. Jag såg videon om det men utan beräkning av mängder av ingredienser
Malda piller ( hur mycket med vilken koncentration av pse ? )
ammoniumnitrat ( men hur mycket? )
natriumhydroxid ( hur mycket ? )
lite litium ( hur mycket per g efedrin )
Eter
HCl
Snälla kan någon hjälpa till och diskutera djupare den här typen av metod ?
 

raw

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 7, 2022
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Nästa fråga om denna metod är: om jag kan använda litium från batterianvändning mer tid eller om jag måste ha varje gång ny för en nästa ny reaktion?
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28
Du kan inte använda litiumet fler gånger eftersom litiumet kommer att reagera i skaka baka och lösa upp helt
Tänk på den här metoden, köp hellre några 2L-kolvar och liebig-kondensor, jod och röd fosfor och pseudoefedrin
och gör reaktionen med rätt glasvaror, du kommer att kunna göra destillation och rena basen mycket mer med glasvaror
Shake and bake är verkligen amatörmetod för att göra substans
Pratar från erfarenhet
 

oldkaw

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Om du ska prova en förseglad enhet synth vs reflux, ja, gör det först utomhus. Du bör också leta efter vad som kallades en "push/pull" -reaktion som var två 2,5 gallons plastgasdunkar (mycket bättre plastkvalitet) förseglade tillsammans. Det var också RP/Iodine synth. Det är mycket säkrare än den skaka och blåsa upp i ditt ansikte synth du pratar om. Ammoniumnitrat, 33-0-0 prillat gödselmedel är en bättre NH3-källa om du är fast besluten att prova en modifierad björk rx. Använd en kemikaliebeständig plast som kan ta lite värme och se upp för batterier som kortsluts när du försöker ta isär dem. De blir också varma. Och det finns säkrare lösningsmedel än etyleter.
 

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 22, 2024
Messages
30
Reaction score
2
Points
8
Jag hittade den "push/pull" som du nämner på Erowid, bra läsning.
Tyvärr är det 25 år gammalt. så pseudo-extraktionerna fungerar förmodligen inte så enkelt som nämnts.
och RedP / jod är ganska svårt att få tag på, åtminstone där jag är.

det är därför den modifierade björken är den enklaste, åtminstone för en första gång, liten match.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Använd inte den här metoden bro, studera jag studerade litteratur, här i detta forum har du många synteser som säkert kommer att vara säkrare och enklare och anpassa sig till din kunskap.
 

medosal

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 26, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
länken fungerar inte kan vara inlägget deletted
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Länken fungerar. Du måste använda Tor för .onion-webbsidor. Den här länken för clearnet-webbläsare.
 

medosal

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 26, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Tack för svaret
 
Top