Question Splitter

hatesixfour

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 14, 2023
Messages
7
Reaction score
12
Points
3
Kan man röka shatter ur en vanlig skål?
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Nej, det kommer inte att fungera.

Du kan kanske forma ett slags rör av aluminiumfolie och värma botten, eller möjligen göra det som andra droger och lägga splittret i en bit vikt aluminiumfolie.

Du behöver vanligtvis en dab-rigg för shatter

Gör antingen några ätbara saker, eller använd folie
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag menar att man kan, men man kan inte riktigt se vad man gör. En skål är precis som en bubbla som man trycker ner toppen på. Jag har rökt det ur en crackstjälk, jagat draken, hot railat det, men vägen att gå är;
QgKXhdOlaQ

En vakuumpump med kalltrappsbong. Sedan när du är ute av skit, dumpar du vattnet i en poe pan och avdunstar det ... Tada nödstash
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Påminner mig om för några månader sedan när jag ville bli hög och inte hade några skärvor till hands ... och tittade på tina bong och såg det äckliga, antika bongvattnet i den.
Jag visste att dricka det var ute, eftersom jag nästan gagged vid tanken. Och sedan en glödlampa ögonblick. När jag tittade in i badrumsskåpet såg jag en flott lavemangslåda. Du vet resten,

Det kändes som om jag hade injicerat ett kvarts gram av den gamla sortens grejer!
 

hatesixfour

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 14, 2023
Messages
7
Reaction score
12
Points
3
Jag har blandat det med ogräs och använt en pulsarrökare ... det är en liten vape som inte är säker på vilken temperatur den är vid, den fungerar bra.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag vet inte vad en POTV betyder men om jag röker gräs, vilket jag sällan gör dessa dagar, har jag en hel herbe-förångare som inte är
Värt ett jävla och jag har en e-nagel bong rigg med en spole och pid. Det är ganska mångsidigt. För att vspe ogräs ställer jag in det på cirka 725-750f och matematik är bra cirka 425 ° F och spricka cirka 275 ° F fungerar bra
 
Top