- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 32
Hej alla
Jag hoppas att alla är okej
Jag skulle vilja ställa en fråga. Jag hoppas att vi kan dra nytta av våra experter
I vissa länder är det förbjudet att köpa och sälja natriumnitrat och natriumnitrit
Jag vet inte varför
Så när någon vill syntetisera nitroetan är det enklaste sättet från natriumnitrit och natriumetylsulfat.
Natriumetylsulfat kan tillverkas enkelt tack vare förklaringarna från våra hjältar som hjälpte till att förklara metoden
Men det är svårt för vissa att få natriumnitrit
Det finns också många metoder för syntes av natriumnitrit
Kan du hjälpa oss att syntetisera natriumnitrit på det enklaste sättet och med material som är tillgängliga för alla?
Med din hjälp kommer många människor att kunna dra nytta av det
Tack till er alla
Jag hoppas att alla är okej
Jag skulle vilja ställa en fråga. Jag hoppas att vi kan dra nytta av våra experter
I vissa länder är det förbjudet att köpa och sälja natriumnitrat och natriumnitrit
Jag vet inte varför
Så när någon vill syntetisera nitroetan är det enklaste sättet från natriumnitrit och natriumetylsulfat.
Natriumetylsulfat kan tillverkas enkelt tack vare förklaringarna från våra hjältar som hjälpte till att förklara metoden
Men det är svårt för vissa att få natriumnitrit
Det finns också många metoder för syntes av natriumnitrit
Kan du hjälpa oss att syntetisera natriumnitrit på det enklaste sättet och med material som är tillgängliga för alla?
Med din hjälp kommer många människor att kunna dra nytta av det
Tack till er alla