wongivan Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jun 7, 2023 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 Oct 3, 2024 #1 Är det någon som vet om detta är effektivt för människokroppen? (Tribromoethanol)
R robby771 Don't buy from me New Member Language 🇺🇸 Joined Sep 27, 2024 Messages 4 Reaction score 1 Points 1 03 Oct #2 Ja, det är säkert, men det är svårt att veta den exakta dosen eftersom det beror från person till person. Jag skulle säga att du ska prova något annat, men om du verkligen vill prova den här, börja med en liten dos först. Upvote 0 Downvote
Ja, det är säkert, men det är svårt att veta den exakta dosen eftersom det beror från person till person. Jag skulle säga att du ska prova något annat, men om du verkligen vill prova den här, börja med en liten dos först.
wongivan Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jun 7, 2023 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 03 Oct #3 Bro, är det okej om jag blandar e-cigarettvätska? C cylencia Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jul 30, 2024 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 By cylencia 05 Nov #4 dont see why not. if you can drink regular and smoke then that should be fine Upvote 0 Downvote
C cylencia Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jul 30, 2024 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 By cylencia 05 Nov #4 dont see why not. if you can drink regular and smoke then that should be fine