Question UPS/fedex-etiketter

smellybelly45

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
finns det något sätt att enkelt göra betalningar för etiketter
Jag har försökt virtuella kreditkort men fungerar inte alltid med fedex och ups aldrig
paypal är alternativ för ups vad det bästa sättet att gå om det

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
84
Deals
11
ja använd paypal,
du kan köpa något kreditkort som betalas av krypto (det finns sådana tjänster) som du bifogar till paypal, eller använda det kortet direkt

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
159
Ja, jag har dessa kort, är du villig att betala mer än kortets värde?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
22
Jag har hört talas om ett par sätt. Jag får ett säkert spendera visa presentkort, det är en engångsbelastning så ingen personlig information krävs. Sedan går du och sätter dig utanför bra wifi eller hos dina vänner, eller utanför din fiende eller var som helst med bra wifi kan du komma åt en med din labptop. Gör ett falskt konto på pirate shipt eller usps, fedex, vad som än är enklast och hitta den som alltid låter dig betala för porto med ditt nya visakort online. Frit skrev bra råd en gång om detta, betala för etikett med den förbetalda och över offentliga wifi, få portot, ta det och efter det väl gå och njut av resten av dagen antar jag

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
22
Det finns också en plats som heter cryptoPostage.info. Du kan köpa etiketter med BC eller till och med Monero utan att behöva registrera dig eller dela personlig information och du kan välja usps eller andra tjänster och sedan bara släppa ditt paket som usps i lådan. Om du använder offentlig wifi för att ladda ner etiketten och sedan skriva ut på en gammal skolskrivare som inte kräver wifi kan du i huvudsak posta och skicka ett paket utan att lämna mycket av något spår eller anslutning till dig alls om det görs korrekt

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Får jag fråga varför ni inte använder USPS? Det är svårare för posttjänsten att öppna ditt paket

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
22
Ja, det är sant. Jag använder alltid usps oavsett betalningsmetod. Enda sättet jag skulle få någon att använda fedex är för specifika paket men det är bara för att jag har någon som arbetar för fedex som kan "hjälpa processen längs" om det behövs. Men ja, usps är alltid det bästa alternativet för ungefär allt