Ja, nej, jag förstår det. Att jag kunde beräkna lätt, men jag har typ glömt hur man beräknar stökiometri eftersom det har varit som gymnasiet och det här är mer lära hobby efter gymnasiet och vill inte göra något olagligt men jag vet hur man hittar exotiska skit som safrol eller nitroetan som har NMR-testats, det är runt och för någon som frågar, nej . Jag är säker på att om jag tog lite skulle jag kunna lära mig det igen men jag minns att du måste få molvikten för den partiella substansen om jag minns rätt? Men ja, jag antar att du har rätt i det här fallet är det inte riktigt viktigt.
Men jag var verkligen tvungen att säga att människor måste glömma att lära sig hur det är "recept" och hur det hela hänger ihop. Jag vill säga PROPS för att han frågade om det är nödvändigt att öka mängden av några andra reagenser eller att lägga till nya? Men han glömde att fråga om tiden kommer att påverkas, temp, omrörningshastighet etc. Naturligtvis är den sista biten för att han bättre ska kunna ställa en fråga nästa gång.
Men det finns några utbildade människor här som du och jag själv inkluderade ( Men jag vet inte skit, jag är visserligen alla självlärda genom total syntes 2 och bikupan och jag har pratat med människor med magisterexamen som undervisar på college som går du vet bättre än 3/4 klassen jag undervisar och jag vet inte skit så känn dig inte dålig. Jag ville inte heller ge ut det eftersom de verkligen behöver "lära sig grunderna" eftersom receptet de följer kan vara felaktigt, och de bör självständigt verifiera att stökiometrin är korrekt.
Annars är mitt andra användarnamn den VERKLIGA ABE LINCOLN på wetdreams, jag var före detta president i USA innan jag blev skjuten. I min koma strax före min död överlämnade Hitler detta meth-recept från framtiden. 1 gallon P2P tillsattes till 1 gallon metylamin XD