Var kan jag hitta en pålitlig VPN-tjänsteleverantör?

davidliam

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hej alla, nyligen har jag haft några problem med min nuvarande VPN-tjänst, jag har ingen aning om varför den fortsätter att kopplas bort helt på egen hand och det har verkligen börjat störa mitt arbete också. Någon jag känner berättade för mig om den här applikationen som heter VPN för Windows. Har någon här någonsin provat det?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
VPN har en förmåga att koppla bort sig ibland. Har du hört talas om Kill Switch-funktionen? Kill Switch avbryter dataöverföringen om VPN kopplas bort vid något tillfälle.
 

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
För en snabb och pålitlig VPN, som inte håller några loggar över din anslutning, kan jag bara rekommendera dig Mullvad VPN som är en VPN baserad off-shore, priset per månad är något som 5 $, vilket är överkomligt för alla antar jag
 

nomad

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2022
Messages
13
Reaction score
24
Points
3
Vänligen använd Mullvad och betala via XMR

Det är verkligen det enda VPN jag någonsin skulle rekommendera att använda.
 

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
5
Points
3

De accepterar bara BTC tror jag
 

HCL

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 6, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Mullvad och PP är bäst
 

Flaffy

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag tror bara egen vpn-server
 

hgfhgjkh

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
10
Reaction score
7
Points
3
Expressvpn är lite dyrare än andra ( https://www.expressvpn.com/order) men är baserat offshore, de är också mycket kända för sin policy utan loggar + de har kill switch-alternativ



Som vi uppgav för turkiska myndigheter i januari 2017 har ExpressVPN inte och har aldrig haft några anslutningsloggar från kunder som skulle göra det möjligt för oss att veta vilken kund som använde de specifika IP-adresser som utredarna nämnde. Vi kunde inte heller se vilka kunder som hade tillgång till Gmail eller Facebook under den aktuella tiden, eftersom vi inte för aktivitetsloggar. Vi anser att utredarnas beslag och inspektion av VPN-servern i fråga bekräftade dessa punkter
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
165
Points
43
Bara en fråga...
måste vi använda ett VPN hela tiden? eller bara på den riskfyllda webbplatsen ...
annars är Tor inte tillräckligt?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Att använda en VPN-leverantör för att surfa med normala webbläsare stärker din integritet, men du bör vidta ännu fler åtgärder så att data om dig inte samlas in hela tiden. För webbplatser där du har registrerat dig med dina riktiga uppgifter är det inte nödvändigt att använda ett VPN.
TorBrowser är alltid ett bra val, med en extra VPN kan du kryptera dina data som går till Tor-nätverket och din internetleverantör vet inte att du använder Tor. Det är en extra säkerhet, för det måste du upprätta VPN-anslutningen först och sedan starta Tor-webbläsaren, sedan använder du Tor över VPN.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Ja ... Tor inom VPN är ganska säkert men riktigt långsamt ...
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
165
Points
43
Tack för tipsen
 

badrobtr06

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
vip72 den bästa bruh lita på mig
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
445
Reaction score
679
Points
93
https:// myvpn.run/

Det här programmet är till hjälp för att snabbt konfigurera en personlig VPN-server.


Konfigurera valfri server via säkra protokoll L2TP, PPTP, OpenVPN, WireGuard, ShadowSocks med en knapptryckning.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Och hur anonymiserar det mig? Det gör ingen skillnad alls om jag använder min IPS-IP eller en VPN-servervärd som jag har betalat för.
 

The Ghost

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Private Internet Access accepterar krypto för betalning och kräver inte personlig information. Deras No Logs-påstående har också testats flera gånger i domstol och tydligen är det legitimt.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
På något sätt tvivlar jag på att lagarna i USA, med ett företag med huvudkontor i USA, föreskriver något helt annat.
Och för det andra har jag begränsade förbindelser med den här leverantören. Hur kommer de att kontrollera hur många anslutningar jag gjorde samtidigt, när det inte finns någon logg? Det är en lögn att de loggar dig och din IP.
Crypto är inte anonymt, du måste betala med paysafecard eller jämförbart, eller med kontanter i kuvert.
Tro inte på allt som tillhandahålls från VPN-leverantörer och pressen som rapporterar om dem.
 

The Ghost

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1

Jag erkänner dessa risker och personligen håller jag mig till att använda Tor men OP frågar specifikt om VPN och enligt min mening är Private Internet Access förmodligen din säkraste satsning där.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Det finns bättre leverantörer där ute.
 

chemden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Vad är din åsikt om NordVPN?
 
Top