Ya Ba piller

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
All information om syntesen av detta skulle vara bra. Det liknar metamfetamin, antar jag. Det är en stimulerande drog för säker. Nån som vet?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Yaba yaba är namnet på Meth Pills i Tailand när jag var där för flera år sedan.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
enligt psychonautwiki är yaba ett annat namn för meth ^^;

wikipedia säger dock att det är en blandning av meth och koffein, plus att det kommer i pillerform. i vilket fall som helst är det inte en ny drog ^_^

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Jag ser faktiskt fram emot processen för syntes av det. Jag själv hade upplevt att använda det pillret innan för länge sedan. Så jag förväntade mig inte att någon skulle anta det som ett nytt läkemedel

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Tja, skaffa bara meth ( syntesguider), koffeinpulver, ett lämpligt bindemedel (jag kan hitta något åt dig om du vill) och en pillerpressare (pillerpressarguide)

och kanske lite röd matfärg för att göra det mer autentiskt ^^;

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Lol. Har du någon erfarenhet av att syntetisera det? Vänligen posta hela processen i detalj. Jag skulle verkligen uppskatta det. Och FYI, pillerna är mycket billigare än meth-priset här. Smaken är väldigt annorlunda och kvaliteten är mer 2 eller 3 gånger kraftfullare än meth från min egen erfarenhet. Vanligtvis kommer de att blandas med meth som förra gången vad jag också gjorde. Så jag hoppas att du kan tänka något på det.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Jag har inte personlig erfarenhet men jag har gjort lite forskning. det finns olika sätt att syntetisera det, det finns mer än ett sätt att flå en katt ^^;

låt mig veta vilken du vill göra så kan jag försöka hjälpa dig ( syntesjämförelser)

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Det är okej. Jag tror att det är bättre att ha någon i kemibakgrund för att ge råd om detta om du inte har någon erfarenhet av det. Jag tror att det inte är så mycket liknande som att syntetisera meth eller amp eftersom det finns mycket stor variation i pris mellan yaba-piller och meth / amp. Och det skulle återspegla från det använda objektet / reagenset. Gör inte dig själv fel. Men tack.

• Like
Reactions: vis

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
.

Last edited:
  • Like