Какво означава това?

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Здравейте на всички! Аз съм нов тук. Аз съм просто един начинаещ любител, който иска да навлезе в света на химията.
Бих искал да знам дали някой от вас знае някакъв начин за синтезиране на веществата прекурсори на a-pvp (например: 48% хидробромна киселина, пиролидин и валерофенон). тъй като в моята страна е доста трудно да се получат, другото нещо е да се купят онлайн в чужбина, но тъй като са контролирани вещества, е много по-трудно да се получат.
всяко мнение или помощ ще бъдат добре дошли!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
мнение :- @Rutherford тъй като сте нов в света на химията, моят съвет ще бъде да започнете от основното, просто си купете лабораторно ръководство, основно оборудване и има безкрайно много лекции в youtube, поне да си изясните основите, иначе сте мъртъв, преди да завършите първия си синтез.

помощ :- просто не можеш да направиш всичко в задния си двор, ако правиш нещо незаконно, трябва да купиш нещо незаконно.

просто не се самоубивай.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Добре казано, човече
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
he want's😐 да направи 48% хидробромна киселина, пиролидин и валерофенон в задния си двор.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
2HBr+H2O2=Br2 + 2H2O, работата му е добра, но е важно да има добър киселинен баланс, ако той е нисък или висок, реакцията спира
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3