Jsem nováček a chci vědět, jak zpracovat lék skopolamin.

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Slyšel jsem, že skopolamin je velmi účinný lék a dokáže litterly ovládat lidi, tento lék je těžké najít, ale mám rostlinu a není to ani vzácná rostlina problém je, že velmi málo lidí ví, které chemické látky použít, pokud mi pomůžete, dám vám nějaké na zkoušku tohoto léku, prosím, pomozte mi.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Ani já o tom moc nevím, teprve teď jsem se do toho začetl.

Ale některé z nich vytvářejí hnědý prášek, který je už dost silný, v nejčistší formě je to bílý prášek, ale musím se přiznat, že jsem tuhle pěknou drogu v reálu nikdy neviděl.

Podle několika zpráv to nakopne okamžitě a během vteřiny jste sjetí, po 20s-1min jste otevření jakýmkoliv návrhům.

Nezapomeňte prosím, že centrum pro rozlišování "dobrých a zlých" není rozbité, takže nemůžete jen tak říct "Zabij je všechny hned" nebo "Podřízni mu krk", musíte použít pozitivní formulaci např. "pomalu mu vraž nůž do krku" a měli byste být velmi konkrétní s formulací.

Většinou ho používala vláda jako náhradu mučení, používala ho jako jakýsi "elixír pravdy" při výsleších, ale "vycvičený uživatel" by to pravděpodobně dokázal do jisté míry překonat.
Dnes se používá při většině tajných a nezákonných výslechů gov, zločinců a samozřejmě ho někteří lidé používají rekreačně, ale nechce se mi věřit, že by si někdo mohl užívat takový druh opojení.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Není to všechno, co se za to vydává. Považujte ji za mírné #4 heroinové opojení pro zkušené.
Pro nezkušené je to jednorázový zážitek podobný hromadné náhodné konzumaci 4 gramů MDMA při současném odepření vody k hydrataci během celého zážitku.
Na darknetových trzích stále existují prodejci, kteří toto nabízejí.
Jeden z nich se jmenuje Pendate.