Rekrystalizace metamfetaminu

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Dobrý den, nedávno jsem testoval techniku rekrystalizace metamfetaminu, která zřejmě funguje docela dobře.

Našel jsem ji na jednom fóru.

Postup:

Dejte pervitin do nádoby a přidejte aceton (pokud možno bezvodý) asi 1 -2 cm nad hladinu pervitinu.

Zahřívejte až do varu, pak přidejte alkohol (já používám IPA), dokud se pervitin úplně (nebo téměř) nerozpustí.

Odstraňte ze zdroje tepla, přikryjte vrstvou hliníkové fólie, pak vrstvou potravinové fólie a nechte 1 h chladnout ve vlažné vodní lázni.
Nádobu vložte na další 1 h do lednice a poté na 24 h do mrazáku.

Osobně se zastavím u lednice, protože používám malé množství metamfetaminu a po 24 hodinách v mrazáku jsem nezaznamenal žádné další výsledky...

A to je vše, po skončení byste měli být schopni najít malé jehličky pervitinu!

Přeloženo pomocí www.DeepL.com/Translator (bezplatná verze)
 

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Zde jsou obrázky mého výsledku
 

Attachments

  • SNzuQC9LKq.jpg
    SNzuQC9LKq.jpg
    2.1 MB · Views: 361
  • sD9Om4Gwc8.jpg
    sD9Om4Gwc8.jpg
    2.1 MB · Views: 367

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Rozpustím ji ve vroucí IPA a přidávám aceton, dokud se nezačne jen zakalovat. Výsledky jsou však naprosto stejné. Po těch 2 hodinách v mrazáku nebo v čemkoli jiném to odpařím na 50 % a znovu zchladím.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Zajímavé. Jaké jsou vaše přibližné hmotnostní a objemové poměry - meth : ipa : aceton ?
a jaký je přibližný yeld po první rekrystalizaci?
 
View previous replies…

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
16
Points
3

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined