"ICE" - Crystal Methamphetamine Hydrochloride

HenryWeston

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Mar 20, 2023
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Dette er en latterlig krystalliseringsmetode. Methanol og vandfri acetone giver smukke, gennemsigtige krystaller, og hvis der også bruges en lille smule IPA til opløsning, kan man forvente at få nogle rigtig flotte krystaller. En vask med kold vandfri acetone er god praksis og hjælper også med at udfælde mere fra modervæsken.
Tid til røg kan være 1-24 timer, hurtigere hvis du tilsætter mere acetone. Jeg har dog aldrig haft en moderlud i den farve, det ser ud til at have været en hårdhændet tilberedning og ekstraktion!
 
View previous replies…

malbona kato

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 19, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Jeg har aldrig haft en moderlakrids med den farve, men det ser ud til at være en hårdhændet tilberedning og udvinding!

Måske har du aldrig udsat dine ting for varme i lang tid, som forfatteren gør. Det er dog et vigtigt skridt for at fjerne ketonrester.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
36
Points
18
Dette er for racemisk metamfetamin HCl, ikke? Ikke Dextra-isomeren?
 

GhostChemist

Expert
Joined
Nov 20, 2022
Messages
89
Reaction score
214
Points
33
ja, d,l-meth
 

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 22, 2024
Messages
30
Reaction score
2
Points
8
Er metoden forskellig for racemisk og d-meth? Kan du forklare forskellene?
 

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 21, 2024
Messages
16
Reaction score
6
Points
3
Jeg lykønsker dig med dette arbejde. Ifølge dig eller dine venner, som fremstiller racemiske krystaller, er der så forskel på smelte- og frysetrinene i røret? Den racemiske frysetid, jeg lavede, er for lang, jeg kunne ikke finde årsagen?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
At tage for lang tid er vagt, men det afhænger naturligvis af vinden, der blæser på røret, den omgivende lufttemperatur og -fugtighed, atmosfærisk tryk og andre faktorer. I afsnittet om analytisk kemi på dette websted findes et skema til udførelse af en smeltetest. Det er en meningsfuld test, fordi den har målinger (meth smelter ved ca. 165-167 °C.) Hvis den er meget højere eller lavere, tyder det på en uafsluttet reaktion eller et ekstremt beskidt produkt.
 
Top