For ladninger på 500 g er sjældent til eget brug, og krystaller synes at være renere end pulver eller knuste små crastals, fordi man som forhandler kan blande noget i dem for at strække dem.
Hvilken metode er god til at fordampe, når du blander HCL med vand, hvis det er muligt, er det lidt at koge til 70-80 grader, eller dette kan beskadige produktet eller vil være mindre udbytte?
Jeg vil prøve dette, og nu har jeg meget at fordampe vil være sidste for evigt.før jeg bruger koncentrat HCl selv uden acetone altid kommer godt .nu ved jeg ikke, hvordan man fordamper hurtigt
Hvis du giver hcl for hurtigt, vil du begynde at overophede 4mmc freebase, og du vil begynde at ryge mephedron og begynde at producere urenheder som iso mephedron pyrizin. Så mister du en masse kvalitet og effektivitet. Der er forskellige metoder, eksperimenter selv og se, hvad der vil være bedst for dig.
HCl 1:10 Aceton.
Reade Topic. Alt, hvad du spørger om, er derinde. I forummet er der en opskrift med DCM med krystallisering i vandlaget og en opskrift med benzen eller toluen og krystallisering fra olielaget.