Præcis, ifølge min 7-8-årige erfaring var kongen 5F-SGT-151. Super svær syntese. 5F-ADB og 5F-MDMB-2201 var et lille niveau lavere, men stadig superpotente. Og fra de noider, der rammer markedet det sidste år, er 6cl-adb-a den stærkeste og derefter 5cl-adb-a. Alligevel er begge ikke som kongen 5F-SGT-151 (5F-CUMYL-PEGACLONE). For en traditionel 10-årig noid-ryger er denne ADB-Butinaca, som alle sælger nu, meget, meget mild og lavpotent, og de vil ikke komme tilbage efter den, som de ville efter 6cl-adb-a. Du er nødt til at fordoble mængden af butinaca på dine "midler" for at få halvdelen af effekten af 6cl-adb-a. Vi forsøger i øjeblikket at finde denne forløber cas. 1971007-89-2 - IUPAC - Methyl (S) -2-(1H-indazol-3-carboxamido)-3,3-dimethylbutanoat for at prøve den nuværende opskrift, enten med 1-brom-5-penten (sandsynligvis resultere i 5cl-adb-a) eller med 1-brom-5-fluoropentan (sandsynligvis resultere i noget stærkere). Vi finder alle ingredienser på hjemmemarkedet (EU), men af en eller anden grund, mens selv fluoropentan har en normal pris (dyrt som molekyle, men normalt, jeg tror, det er en "fedtet væske"), er penten super dyr. Vi er lige blevet snydt igen med den forløber, der er beskrevet ovenfor. Og mens vi bestilte nogle af materialerne på hjemmemarkedet, begyndte vi at lede efter forstadiet igen. Og undskyld, hvis jeg overtræder reglerne om "sourcing", men jeg er så frustreret ...