I
Enig, naturlig variation er mulig, men jeg har ikke set hvid eller gul nok til at danne mig en solid mening, og jeg er ikke fremmed for det, som Dragonrevolt siger. Jeg forstår ikke de ting, som sælgerne siger, måske kan han (du) hjælpe andre med at finde ud af det. Jeg er blevet tilbudt en "ny" gul adb-b, der siges at producere et stærkere slutprodukt. Jeg føler, at jeg har lov til at spørge, hvad der er det anderledes nye slutprodukt, men det er angiveligt stærkere, selvom det er det samme slutprodukt. Jeg insisterer på en forklaring, muligvis optisk, chiral enhver form for isoleret isomer, udelukkede hypotesen om, at dette ville være et 5Br-derivat, men de forsikrer, at det er det samme, så noget uhyggeligt bliver virkelig skubbet, medmindre vi accepterer, at den ene er mindre ren end den anden, eller måske er den anden mere ren end den mindre rene slags. Eller er det ikke det modsatte af det modsatte? Når jeg præsenteres for den rigelige mangel på beviser, er jeg tvunget til at erklære mig skyldig i andengrads total forvirring. Lignende useriøs snak om et nyt, bedre pmk-ethylglycidatpulver (ikke voksagtigt/olieagtigt) vækker mistanke og bliver snart et emne af interesse og måske en mistænkt eller medsammensvoren, men det er ikke officielt. Samme cas & forskelligt frysepunkt? Dette kræver en forklaring. Man kan kun konkludere, at der enten ikke længere tilsættes forfalskninger, eller at urenhederne nu er fjernet i tilstrækkelig grad. Ubegrundede beskyldninger og beviser uden rimelig forklaring svækker efterforskningen, og uden yderligere spor blev sagen kold. Dragonrevolt, hvordan forklarer du på en ansvarlig måde forskellen mellem gul og hvid adb-b eller adb-b-relaterede stoffer eller begivenheder, der fortælles i denne diskussion? Nogen vil helt sikkert være interesseret i din virksomhed, hvis du viser, at du tilbyder mere end fængende, men tomme ord. Og jeg siger ikke, at der er en forskel ud over farven, eller at der ikke er. Jeg ville blive alvorligt og positivt overrasket, hvis en anstændig, detaljeret og metodisk funderet forklaring bragte lys på bordet.