- Reaction score
- 25
Hvad kan jeg erstatte pyrrolidin med?
- Reaction score
- 166
Methylamin. Du vil også få et godt produkt.
↑View previous replies…
Det er selvfølgelig ikke sandt. Prækursorer kan betragtes som lovlige i nogle dele af EU, men det er de regioner i midten af EU, hvor du får 9 års fængsel for kun at bestille disse "lovlige" kemikalier.
Bare rolig, hvis du har brug for noget action, stormer de dit hjem og smider dig på gulvet og lægger dig i håndjern. Faktisk gør de det for langt mindre forbrydelser som at bære en grinder.
Bare rolig, hvis du har brug for noget action, stormer de dit hjem og smider dig på gulvet og lægger dig i håndjern. Faktisk gør de det for langt mindre forbrydelser som at bære en grinder.
Selvfølgelig er der ingen argumenter i: "Kemikalie1 er ikke opført som ulovligt." Det faktum, at det kan bruges til at producere et ulovligt stof, er let nok til at få en hel sætning. Den gode side ved det er: Når folk fanger dig, vil du få en meget værre skæbne.
Jeg hører, at der er nogenlunde det samme i andre dele af verden, f.eks. i Texas. Derfor er denne forsømmelse her ikke forståelig.
Jeg hører, at der er nogenlunde det samme i andre dele af verden, f.eks. i Texas. Derfor er denne forsømmelse her ikke forståelig.