Jeg kan ikke redigere mit indlæg, men hvis der skal bruges 7,743 g ren H3PO4 til 10 ml freebase amph, skal vi med en 85 % opløsning bruge (7,743*100)/85 = 9,109 g 85 % H3PO4.
Densiteten af fosforsyre er 1,6845 g/cm3, så der er brug for 5,40 ml?
Eller er jeg helt ude i hampen?
Husk, at opløsningsmidlet i proceduren inddampes for kun at efterlade fri base, der igen bliver fortyndet med acetone, hvis du bare ekstraherer med ikke-polær uden at inddampe, er fortynding måske ikke den bedste idé.
Så hvis jeg genoptager,
Jeg skal blande fosforsyre i forholdet 1:10 med acetone, og jeg søger ikke at nå Ph 6, men jeg tilføjer hele blandingen og rører for at få fosfatamfetamin?
Hej! Jeg har lige købt svovlsyre og salpetersyre hos Aurelio. I begyndelsen bad de om bevis for kommerciel aktivitet, og jeg sendte ham en pdf, der angav, at jeg er en uafhængig forsker. Og det er alt. Jeg betalte via Paypal, og næste dag blev min ordre leveret med sporingsnummer. Den ankom i løbet af 6 dage.
er den frie base af amfetamin den samme som amfetaminoil (a-olie), hvad jeg kan købe online på internettet? og betyder det, at jeg kan foretage de samme trin som i videoen (Syntese fra P2NP via Al/Hg)
med (a-olie), hvis jeg deltager i minut 7:24?
Det, der sælges online, er dybest set amfetamin, som er ulovligt og fortyndet med opløsningsmidler. Mængden af freebase-amin er lig med mængden af amf-salt, du har. Du kan lave sulfat-, hydrochlorid- eller fosfatsalt, og du vil se, hvor lidt du faktisk har lavet.