Szia,
btcboss2022. Regi hozzászólás, csak érdekel a válasz. Jellegzetes illatból megérthetjük, hogy a finom, édes, vegyszeres, jellegzetes Speed illatra gondoltál? Vagy valami más?
Fordi jeg ikke har lugtet førstnævnte i 8 år, men selv efter 20 år vil jeg huske den nøjagtigt.
Jeg har ikke set en god en siden. Nogle gange løber jeg ind i noget dødt lort her, hvor duften ser ud til at kunne spores i spor, men det er den ikke. I dag er vores marked på det punkt, hvor et nikotingult noget kom ud om sommeren, det føles, som om det måske har en 50% effekt i begyndelsen, men her er de 20-30% maksimale her. 1G i næsen, alle mine nervefibre vibrerede, jeg snøftede, gispede, snurrede rundt, var helt ude af den... Efter 2 timer skarp ædruelighed, efter 3 timer ransagede jeg køleskabet derhjemme, spiste mig selv ihjel. Derefter sov jeg lige så tungt i 10 timer som en for tidligt født baby, der lige er blevet lagt i en ny kuvøse. Jeg kunne ikke identificere hans lugt i flere dage, men jeg vidste, at jeg kendte ham, og det var en ganske almindelig lugt. Så gik det op for mig. Den lugtede af stærk, sød kaffelikør. Ikke lignende, bare den samme.
Jeg ved ikke, hvad fanden det var. Men min erfaring med amfetamin, som jeg fik en lignende start med i begyndelsen, var, at jeg ikke klovnede rundt med det i 3 timer, men klikkede med kæben uden at fortrække en mine i 3-4 dage.
Disse har allerede bivirkninger i den aktive tid, som giver dig en følelse af anspændthed, og desuden får du det ikke bedre af det, faktisk ... Det gør dig dum. Uanset hvad du gør, tager det tre gange så lang tid som normalt, fordi din krop spinder forgæves, din hjerne overskygger den, og du skynder dig. Åh, og det giver så store hukommelsesproblemer, at man hele tiden leder efter alting, for så snart man har lagt noget væk, har man allerede glemt, hvor man lagde det. Den dag i dag ved jeg ikke, hvad det var, men jeg ser det aldrig igen. Det sælges som amfetamin, og man får så kloge forklaringer, når man bringer emnet på bane, at "amfetamin kan laves på 10 måder." Du fortæller mig, at amfetamin vil være amfetamin, selv om du gør det på en anden måde. Det er der ikke længere noget svar på.
Så til gengæld for den situation, du befandt dig i, da du skrev dette ... ville jeg kvæle alle registrerede beboere i Mos Eisley lige nu.