Hejsa, fantastisk skrivning!
Så manny respekt for jer, der bringer dette op / tager tid til at dele med os!
Men 1 ting kæmper mig.
Dette forum lærte mig, at amfetamin skal være hvidt, andre farver er (fejlagtige) synteserelaterede, forstadier / giftrester ...
Jeg ved, at det er almindeligt at have en lille farveændring i slutproduktet, men dit slutprodukt er bare fuld gul / orange farve?
Hvad er der galt med det?
Så manny respekt for jer, der bringer dette op / tager tid til at dele med os!
Men 1 ting kæmper mig.
Dette forum lærte mig, at amfetamin skal være hvidt, andre farver er (fejlagtige) synteserelaterede, forstadier / giftrester ...
Jeg ved, at det er almindeligt at have en lille farveændring i slutproduktet, men dit slutprodukt er bare fuld gul / orange farve?
Hvad er der galt med det?
GhostChemist
Expert
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 224
Hej, alterego!
Jep, det faktum, at ren amfetamin har en hvid farve.
Amfetamins gule farve skyldes specifikt dets oxidation.
For eksempel under fordampning af opløsningsmidlet ved kogning og under opbevaring med eksponering for luft.
Derudover kan den gule farve tilskrives urenheder i form af jernsalte og natriumsulfat.
I fremtidig forskning vil vi undersøge dette nærmere og offentliggøre nye forskningsdata.
Jep, det faktum, at ren amfetamin har en hvid farve.
Amfetamins gule farve skyldes specifikt dets oxidation.
For eksempel under fordampning af opløsningsmidlet ved kogning og under opbevaring med eksponering for luft.
Derudover kan den gule farve tilskrives urenheder i form af jernsalte og natriumsulfat.
I fremtidig forskning vil vi undersøge dette nærmere og offentliggøre nye forskningsdata.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 13
- By waltjr5858
-
23 May
Er den video, du nævner, en reduktion med natriumborhydrid? Jeg har et kæmpe problem med den syntese.... kan du hjælpe? Det er lykkedes mig én gang, og resten er mislykkedes. Jeg har gjort det nok gange til, at jeg helt sikkert kan svare i detaljer på, hvad jeg laver, så du kan sikkert hjælpe ret hurtigt ... tak.