Jeg var lidt gnaven i morges, det er et stort pres, når chefen presser mig til at opskalere så hurtigt uden virkelig at tænke tingene igennem, jeg er kemikeren, og jeg ville ikke sætte min egen pmk ind i disse reaktioner uden virkelig at bruge tid på at tænke over det ... Jeg ville bruge en uge eller deromkring på at studere mine tal og lave mere research osv.
Reaktionerne på 1,1 kg gik godt, men det var øjeblikkelig opskalering til 1,1 kg x 3 på én gang ... og omrørere svigtede til venstre og højre, det var ikke cool ... Jeg havde til hensigt at vise dem processen og producere et fint produkt for at vise køb, de endte med at dumpe tonsvis af madfarver i det og ødelagde det, og jeg måtte yderligere rense og producere et færdigt produkt, mens jeg opskalerede og lavede større reaktioner, det er irriterende, jeg håbede at vise dem, og så kan de hjælpe mig med at opskalere og håndtere sourcing, men det er alt op til mig, det er w.e, og jeg er blevet betalt en krone, men jeg forstår, at de investerede $ og giver mig mulighed for at lære og tjene $, men dette skal være en holdindsats, jeg har kun en assistent uden kemibaggrund, og de vil have mig til at producere og behandle 50 kg med denne reaktor, det virker ikke umuligt, det er bare et par succesfulde reaktioner og workups ... Bare irriterende, fordi jeg ikke engang har laboratorieopsætning fuldt ud og mine kemikalier ved hånden, de tænker på at købe som 9 kander meoh pr. reaktion, ikke min slags ting lol