- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 26
Jeg har købt 5 kg BK4 (2b4m) fra en leverandør, der findes her, og med hjælp fra en erfaren person har vi fundet ud af, at grunden til, at mine synteser ikke virker, er, at BK4 indeholder 4-methylpropihenon. Jeg var nødt til at prøve at vaske med kogende vand for at fjerne 4-methylpropihenon-laget ovenpå, når det dannes som en olie. Jeg prøvede at rense ca. 150 g BK4, og jeg fjernede over 15 ml 4-methylpropihenon, og så troede jeg, at det var rent, og min syntese er stadig ikke korrekt. Jeg vedhæfter et billede, hvor jeg renser med varmt vand, og du kan se 4-methylpropihenon på toppen.
Når jeg tilsætter syre, bliver syntesen mørk, næsten sort. Se vedhæftede foto, den mørke væske er efter, at jeg har tilsat syre til blandingen, den bliver mørk på denne måde på grund af 4-methylpropihenon. Dette skyldes, at det indeholder 4-methylpropihenon, mpf, der forårsager det.
Ikke alene har det kostet mig en masse penge, jeg har brugt så meget BK4, og det hele er gået til spilde. Ikke nok med at det har taget mig tid at lave alle disse synteser. Kan vi venligst løse dette, jeg har ikke råd til at miste så meget tid og penge.
Når jeg tilsætter syre, bliver syntesen mørk, næsten sort. Se vedhæftede foto, den mørke væske er efter, at jeg har tilsat syre til blandingen, den bliver mørk på denne måde på grund af 4-methylpropihenon. Dette skyldes, at det indeholder 4-methylpropihenon, mpf, der forårsager det.
Ikke alene har det kostet mig en masse penge, jeg har brugt så meget BK4, og det hele er gået til spilde. Ikke nok med at det har taget mig tid at lave alle disse synteser. Kan vi venligst løse dette, jeg har ikke råd til at miste så meget tid og penge.