HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
Beskriv den anvendte synteseteknik.
Hvem er leverandøren?
Udseendemæssigt ser BK4-pulveret rent ud. Og små mængder methylpropiophenon bør ikke føre til sådanne resultater.
Hvem er leverandøren?
Udseendemæssigt ser BK4-pulveret rent ud. Og små mængder methylpropiophenon bør ikke føre til sådanne resultater.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Jeg tjekker med ham. Standard 50 gram bk4+350 dcm+methylamin 40% 100 ml, 2 timer blandet, kontroltemp 30 grader.
I ham har 100 gr bk4 omkring 15 ml methylpropiophenon, det er ikke godt. Og vask i varmt vand hjalp ikke, måske hjælper rekristallisering
I ham har 100 gr bk4 omkring 15 ml methylpropiophenon, det er ikke godt. Og vask i varmt vand hjalp ikke, måske hjælper rekristallisering
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Du gør mig ked af det. Methylaminet er vasket ud med høj kvalitet, syren blev brugt mindre end halvdelen af den teoretisk nødvendige mængde, syren blev tilsat meget langsomt, med acetone bliver det blåt lort (han skrev allerede med et foto i et andet indlæg). Hvis du tager bk4 og smelter det, smelter det ved ca. 56-60 grader, men forfatteren har ikke den tekniske evne til at smelte prøven i en kapillær, som det skal gøres. Men vi ved alle udmærket godt, at smeltningen af bk4 i vand bør synke (til minde om 1,4 g/ml), da dens densitet er meget højere end vand (1 g/ml), og MP's densitet er 0,991 g/ml.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,887
- Deals
- 1
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,887
- Deals
- 1
Det er ikke rigtigt. Produktet kan være forurenet af stoffer med højere mp. Som du antager i dette tilfælde, er det 4-methylpropiophenon. Derfor skal mp for bk4 stige.
Jeg kender ikke noget til dette produkt. Som jeg forstår det, gør du det heller ikke. Du har bare antagelser. Jeg vil gerne fortsætte denne diskussion med emnets forfatter.
Jeg kender ikke noget til dette produkt. Som jeg forstår det, gør du det heller ikke. Du har bare antagelser. Jeg vil gerne fortsætte denne diskussion med emnets forfatter.
Last edited: