- Reaction score
- 107
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Krystaller med en diameter på 20 mm, min lille dreng =)
og at opbevare aminoketonen som fri base er ikke en særlig smart idé. Og ja, aminer er i normal tilstand farveløse, gennemsigtige væsker. Du har farven af urin i aminoketon, tydeligvis urenheder ...
Før du blærer dig, så tænk i det mindste lidt over, hvem du blærer dig overfor =)
og at opbevare aminoketonen som fri base er ikke en særlig smart idé. Og ja, aminer er i normal tilstand farveløse, gennemsigtige væsker. Du har farven af urin i aminoketon, tydeligvis urenheder ...
Før du blærer dig, så tænk i det mindste lidt over, hvem du blærer dig overfor =)
Attachments
- Reaction score
- 107
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Du prøver at blande alle med lort for at bevise, at du er cool, men det er ikke tilfældet at dømme ud fra dine billeder. Vi leder efter den bedste mulighed for rengøring af bk4, hvor der er omkring 30 procent af urenheder, og hvis du er dum, skal du læse indlægget igen fra begyndelsen, der er en indikation fra mig, hvilken slags urenhed og rengøringsmuligheder. Vi prøver at hjælpe folk, i mellemtiden sender du nonsens, der prøver at lære mig noget. Den bedste løsning er, at du holder din mund, hvis du ikke har noget godt at tilbyde for at løse problemet.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Bro vi er glade for y, kan y stoppe med at spamme? Folk prøver at løse problemet
↑View previous replies…
- Reaction score
- 107
- Reaction score
- 107