- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,095
- Deals
- 1
Jeg synes, at "køb ikke fra mig"-navnet er overflødigt og nedslående. Alle, der køber på dette websted, burde have læst reglerne, og de siger ret klart, at leverandører og producenter er de godkendte sælgere, så alle, der ikke viser en plakat, der angiver en af disse, er ikke godkendt af webstedet til at sælge.
Jeg føler, at jeg har fået en narrehat og er blevet sat i hjørnet på forhånd.
Jeg føler, at jeg har fået en narrehat og er blevet sat i hjørnet på forhånd.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
Du undervurderer folks godtroenhed og tåbelighed. Vi ønsker at beskytte sådanne mennesker mod enhver form for svindel her.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Intet problem med budskabet, men formuleringen er helt sikkert uheldig, for fornuftige mennesker* kan det lyde noget uhæderligt. Al erfaring viser også, at sådanne ting ikke afskrækker nogen med dårlige hensigter, men har en tendens til at irritere de ærlige.
*fornuftige mennesker er halvdelen af Asien og hele Polen
*fornuftige mennesker er halvdelen af Asien og hele Polen
- Reaction score
- 30
Jeg kan godt lide det faktum, at du får en titelstatus på køb ikke fra mig, det gør det klart, hvem der er sælgere og producenter. Alle transaktioner, der foretages med en person, der ikke køber fra mig, er helt klart på egen risiko og tillid.
Desuden ser jeg på, hvor længe en person har haft sin konto. Er de bosiddende eller medlem, og hvilken aktivitet de har her på siden. Den åbne karakter af profilerne her for at se disse oplysninger kan hjælpe med at stole på en person. Som jeg ser det, er vi alle venlige fremmede for det meste.
Så er der kemiaspektet, folk med lidt eller ingen erfaring ville blive fuldstændig ydmyget på andre sider. Bare fordi de stiller spørgsmål ud over deres evner, her er det langt mere tilgivende og handler om sikkerhed, uddannelse og ikke om at udstøde en person, der stiller spørgsmål.
Desuden ser jeg på, hvor længe en person har haft sin konto. Er de bosiddende eller medlem, og hvilken aktivitet de har her på siden. Den åbne karakter af profilerne her for at se disse oplysninger kan hjælpe med at stole på en person. Som jeg ser det, er vi alle venlige fremmede for det meste.
Så er der kemiaspektet, folk med lidt eller ingen erfaring ville blive fuldstændig ydmyget på andre sider. Bare fordi de stiller spørgsmål ud over deres evner, her er det langt mere tilgivende og handler om sikkerhed, uddannelse og ikke om at udstøde en person, der stiller spørgsmål.