Denne tekst er noget bras.først og fremmest er temperaturen med formamid for lav 140-150 lyder omtrent rigtigt, hvis du bruger ammoniumformiat, men formamid har brug for højere temp, hvis jeg husker korrekt, og for det andet er N-Formylamfetamin fast masse ikke flydende, og hvorfor skulle du prøve at udtrække det fra reaktionsblandingen helt ubrugeligt trin, det skader kun dine udbytter tredje din hydrolyse er forkert, du bruger 11l hcl, der er sindssyg, selvom du havde 11 kilo N-Formylamfetamin, ville mængden være tæt på 2,5 liter hcl ikke 11l, det er 1:1 ved molær masse, ikke ved volumen.hvorfor gør du alt så kompliceret Leuckart er enkel tilbagesvaling hydrolyse og derefter basificere og derefter dampdestillere alt i samme gryde, så ingen ekstraktioner eller opløsningsmidler er nødvendige, jeg tvivler stærkt på, at du nogensinde har gjort denne reaktion, og hvis du har dine udbytter er tæt på nul, hvis du gør det som du siger. okay god jul til alle jeg skal sove jeg er fuld som helvede
↑View previous replies…
- Reaction score
- 18
Hvis du kørte en leuckart ved 140 150 med ammoinaformiat, ville det alligevel kun blive nedbrudt til formamid.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
n-formylamfetamin er en let gul olieagtig væske
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Den røg i skraldespanden. Jeg ved ikke, hvad der er galt med min Leuckart. Reaktionstid 20 timer, temp: 150-160 C (formamid), og alle reagenser var i de rigtige mængder. Er det fordi min magnetomrører er i stykker, og jeg ikke rører den oftere, eller hvad. Min N-formylamin er altid sort. Brænder jeg det? Og når jeg laver basehydrolyse, er der ikke meget, hvis nogen ammoniakgas produceret, så min N-formyl "amin" er slet ikke ved amin?! Er der nogen, der kan hjælpe mig? Min P2P var på 8 gram + andre reagenser.