- Reaction score
- 2
Det er min idé:
1. Opløs dit lægemiddel i en mængde tør methanol (eller lignende opløsningsmiddel), der svarer til 5 % eller mindre af vægten af dit bærende substrat.
2. Spred dit substrat fladt ud, og påfør opløsningen jævnt med en dråbetæller, sprøjte eller sprayflaske (hvis det kan gøres sikkert).
3. Bland det med en ske, og lad det tørre ved stuetemperatur med lejlighedsvis omrøring.
4. Når det er tørt, skal du blande det med en morter og pistil eller en blender, den skal ikke være mere end halvfuld, gør det ikke i større portioner.
Færdig. Hvad er din mening?
1. Opløs dit lægemiddel i en mængde tør methanol (eller lignende opløsningsmiddel), der svarer til 5 % eller mindre af vægten af dit bærende substrat.
2. Spred dit substrat fladt ud, og påfør opløsningen jævnt med en dråbetæller, sprøjte eller sprayflaske (hvis det kan gøres sikkert).
3. Bland det med en ske, og lad det tørre ved stuetemperatur med lejlighedsvis omrøring.
4. Når det er tørt, skal du blande det med en morter og pistil eller en blender, den skal ikke være mere end halvfuld, gør det ikke i større portioner.
Færdig. Hvad er din mening?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
er dette, hvordan du ville skære 100 % alprazolam, så hver pille ville få en jævn mængde, jeg vil give 2/3 mg pr. pille, kan du fortælle mig de nøjagtige trin og udstyr, der er nødvendigt, og vil dette fungere for xtc / alprazolam / fentanal ......, bedes du give detaljerede trin 1 gang mere
#harm reduction
#harm reduction
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 0
Gjorde med lignende vejledning: opløst nitazene med manitol i opløsningsmiddel, blandet meget godt, og sat til +60C ovn for at fordampe, men jeg fordamper ikke, efter 24 timer i ovnen bliver det to lag - orange væske på toppen og pulver i bunden. Hvad skal der gøres med det lag? simpelthen pumpe ud med slange? hvorfor fordamper det ikke?