- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37
En ret vigtig ting om tjekkisk pervitin, der bruger toluen. På tjekkiske gader får man 90% våde ting, der indeholder toluen. Dette giver en "hurtig varme"-effekt ved påføring. Med crystal meth shards føler du dig "klemt" på grund af HCL. Tjekkisk pervitin indeholder også mange ubalancerede rester (producenterne her er ligeglade med renhed) ... såsom jod og nogle gange syre fra battericeller. (Dette kan skade livet!)
+Det er også almindeligt at finde "overophedet brunt lort", der kan holde dig oppe i lang tid ...
Tjekkisk pervitin handler ikke om renhed, men du kan alligevel mærke, at det er hurtigere end 90%+ meth.
Ren meth er glat. Pervitin er som sandpapir - skarpt.
Jeg har taget mange forskellige slags meth. Tjekkisk lort er mere skørt og også meget farligt.
Tjekkiske stofmisbrugere vil normalt ikke have rene krystaller, fordi de ikke føler sig fede.
Jeg har lige fået krystaller fra Holland, og vennerne har ikke nok...
+Det er også almindeligt at finde "overophedet brunt lort", der kan holde dig oppe i lang tid ...
Tjekkisk pervitin handler ikke om renhed, men du kan alligevel mærke, at det er hurtigere end 90%+ meth.
Ren meth er glat. Pervitin er som sandpapir - skarpt.
Jeg har taget mange forskellige slags meth. Tjekkisk lort er mere skørt og også meget farligt.
Tjekkiske stofmisbrugere vil normalt ikke have rene krystaller, fordi de ikke føler sig fede.
Jeg har lige fået krystaller fra Holland, og vennerne har ikke nok...
- Reaction score
- 3
Pervitin er også et varemærke for den meth, der blev brugt af wehrmacht
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37