- Reaction score
- 112
Er det praktisk at bruge destillation (eller vakuumdestillation) til at destillere freebasen? Eller er yeld i dette tilfælde for lavt?
Så vidt jeg husker, er kogepunkterne for amfetaminfamiliens freebaser omkring 105C, så det skal sandsynligvis være omkring 85-95C, hvis det gøres med vakuum.
Hvilken temperatur skal der holdes, hvis det gøres uden vakuum i en almindelig rundbundet kolbe?
Så vidt jeg husker, er kogepunkterne for amfetaminfamiliens freebaser omkring 105C, så det skal sandsynligvis være omkring 85-95C, hvis det gøres med vakuum.
Hvilken temperatur skal der holdes, hvis det gøres uden vakuum i en almindelig rundbundet kolbe?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,894
- Deals
- 1
Hej, kære. Jeg anbefaler på det kraftigste, at du udfører dampdestillation af din amph/methamph-fri base. Se videoen om dette.
Syntese af d-metamfetaminhydrochlorid via vinsyre
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...
↑View previous replies…
Hej, ja, men det anbefales ikke.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Hvorfor bruger du ikke hexan til at boble, så vil din ph altid være korrekt.
Og efter din lud og du vakuumdestillerer den igen, så du kan hælde kold HCL direkte på den i stedet for at generere gas for at skabe direkte krystaller, gør din røde farve det ikke egnet til krystaldyrkning, skårene vil være uklare på grund af den lave P.h.
Og efter din lud og du vakuumdestillerer den igen, så du kan hælde kold HCL direkte på den i stedet for at generere gas for at skabe direkte krystaller, gør din røde farve det ikke egnet til krystaldyrkning, skårene vil være uklare på grund af den lave P.h.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,894
- Deals
- 1
Hej, ja, men det anbefales ikke.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Hvis du bobler i et upolært opløsningsmiddel, undtagen xylen, fordi det bliver reduceret (det fandt jeg ud af med en dyr base indeni), kommer det ud som et salt. overskydende HCL går i luften.
Generelt forbliver alle urenheder i hexanlaget.
Og i stedet for kold acetonevask kan du også vaske din meth i varm hexan.
Generelt forbliver alle urenheder i hexanlaget.
Og i stedet for kold acetonevask kan du også vaske din meth i varm hexan.