Question Lægemidler lavet fra bunden

BettaFoxtrot

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej BB-fællesskab,

Hvilke stoffer er nemme at syntetisere og relativt billige?

GHB og andre ting
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
I organisk kemi kan man omdanne alt til alt, men der er et lille problem ... proceseffektivitet og pris. Man kan f.eks. købe natriumbenzoat og omdanne det til benzen ved hjælp af høj varme og NaOH. Så du har benzen, hvad skal du gøre nu? Bare køb acetone og lav en klorgenerator og lav kloracetone og reager derefter kloracetone med benzen, og du får P2P, og via reduktiv amination kan du få metamfetamin. Men udbyttet er meget lavt, omkring 5-10 procent.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Jeg ved ikke, om jeg svarede på dit spørgsmål, men jeg håber, jeg hjalp dig. Så det absolutte spørgsmål er nej, man kan ikke producere lægemidler billigt, men man kan lave dem fra bunden, men det koster noget.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Planteekstrakter er der, hvor det sker. Planter er gode til kemi. Man kan gøre, som han sagde, men man kan også udtrække ephedra senensis eller kathus edulus og reducere det. Det er meget billigere og nemmere. Planterne syntetiserede efedrin og kathariner for dig
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Safrol euginol myristicin efedrin kokain dmt, harmalin, psilocin bufotenin..... praktisk talt alle stoffer startede som et planteekstrakt
 

abarrelwithbeeonit

Don't buy from me
New Member
Joined
May 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe safrol? Jeg vil ikke lave en syntese, jeg vil bare have selve planten.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Safrol er faktisk ikke en plante. Det er en organisk forbindelse, der findes i mange planter i varierende mængder. Den nøjagtige metode, der bruges til at udvinde safrol, afhænger af kilden.

I USA vokser Sassafras-træet (Sassafras albidum) naturligt fra omkring midten af Texas til østkysten. Dampdestillation bruges til at udvinde sassafrasolien fra rodens bark, og olien indeholder omkring 75-85 % safrol. Jeg har også læst, at det er fra sassafrasroden, at smagen af root beer kommer. Navnet "ROOT beer" giver meget mere mening nu!

Mange forskellige planter indeholder safrol, bl.a. muskatnød og sort peber, men ikke mange indeholder nok til at være relevante. De kildeplanter, jeg tror, der oftest bruges, er:
  1. Cinnamomum Burmannii er hjemmehørende i Kina, og dens udbytte er ca. 95 % safrol.
  2. Ocotea odorifera er hjemmehørende i Brasilien og giver ca. 90 % safrol
  3. Sassafras albidum er hjemmehørende i USA og giver ca. 85 %.
Afhængigt af hvad du prøver at opnå, er det måske ikke den bedste løsning at dyrke planterne og presse dem for olie. Det er en masse arbejde for noget, du kan købe online. Jeg har hørt folk sige, at sassafrasolie er svær at finde, men hvor jeg bor, er den let tilgængelig i butikkerne, inklusive Walmart. Jeg har også set det til salg på Amazon, Ebay og Etsy.

Jeg er ikke kemiker, og jeg har svært ved at søde min Kool-Aid, men jeg har set mindst et par måder at forvandle den nyerhvervede sassafrasolie til noget herligt safrol.

Den metode, der virkede nemmest for mig, kom fra Hive-arkiverne. Deres tilgang var at rense urenhederne ud af sassafrasolien, før de forsøgte at udvinde safrol. Efter at sassafrasolien var "vasket", afhænger den nøjagtige udvindingsproces af, hvem du spørger, men dybest set lægger du olien i en fryser og fjerner derefter safrolkrystallerne, efterhånden som de dukker op.

William Dampier skrev om hele processen med at fremstille MDMA ud fra sassafrasolie, og hans fremgangsmåde var at destillere sassafrasolien. Den detaljerede beskrivelse findes her: Forums>Synteseteknologier og analyse>Amfetaminer (phenylethylaminer)>Komplet MDMA-syntese fra sassafrasolie med Al/Hg
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Når jeg genlæser tråden og min tekst ovenfor, tror jeg, at jeg brugte en masse tid på at forsøge at besvare et spørgsmål, som ingen stillede. o_O
 
Top