Escrow

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Jeg har set prøvebetalingssystemet, men jeg forstår ikke, at køberen betaler pengene, så hvad sker der, hvis produktet ikke når hans hånd, jeg kunne ikke forstå den del, fordi sælgeren tager pengene fra de sidste faser
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Det er op til køberen at beslutte, hvornår pengene skal frigives til sælgeren. Ellers er administrator inviteret til handlen
 
View previous replies…

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Straffen for at bringe et kemikalie til landet starter med 10 års fængsel, synes du ikke, det er normalt, at jeg opstiller disse scenarier? Når jeg gør forretninger med sælgeren, giver jeg ham både mine penge og min adresse. Hvis produktet ikke når frem til mig, mister jeg mine penge, og hvis manden sender produktet, men det bliver hængende i tolden, mister jeg mine penge og kommer i fængsel, synes du ikke, det er et vigtigt problem?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Når man køber eller sælger noget forbudt, er der altid en risiko for at miste penge og/eller frihed. Du skal tænke hvert skridt igennem, før du køber noget, og være opmærksom på risikoen. Forbered den adresse, du giver til sælgeren. Vores escrow-system garanterer ikke, at du ikke får problemer med politiet. Spørg forumbrugere om, hvordan man handler for at minimere mulige risici.
 

Austkan0@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Waoh interessant emne.
Hvordan fungerer det?
Jeg har svært ved at oprette en konto til indbetaling.
Kan nogen tage mig gennem trinnene? 🙏
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Fortæl os, hvilke vanskeligheder du har?
 

Johnski

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Mar 16, 2023
Messages
11
Reaction score
13
Points
3
Hvor er de mønter blevet af, som jeg har indbetalt?
 

eralinam

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har ledt efter en wiki på jeres fora om sikker levering af produkter online, dvs. hvor skal jeg acceptere mine køb, hvilke adresser kan jeg bruge osv. fra land til land, det må variere, jeg er i oz. jeg vil kigge andre steder, jeg prøver bare at få god, direkte hjælp gennem jer, fordi jeres marked virker professionelt. tak for al hjælp, se bort fra, hvis dette er en bro for langt.
fortsæt arbejdet
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
En leverandør spørger mig, om de bruger forum escrow, og de sender ordren, men jeg tager den ikke af nogen grund fra min side, om betalingen vil blive frigivet til dem. Jeg gætter på ja, men for at bekræfte dette punkt.
Tak for det.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Det er meget forkert at konstruere hypotetiske problemer. Hvis der opstår et problem, vil vi bestræbe os på at løse det retfærdigt. For hvem som helst kan oprette en tråd på forummet og beskylde os for at løse et problem forkert. Og vi ønsker ikke at fremstå i offentlighedens øjne som folk, der ikke er i stand til at garantere en fair løsning på kontroversielle situationer.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Hvor mange timer har jeg til at afslutte betalingen, efter at aftalen er blevet bekræftet?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/help/escrow/
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
du har 24 timer, ellers er aftalen annulleret
 

Robertos

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 16, 2023
Messages
26
Reaction score
10
Points
3
Deals
5
Hej, jeg har et spørgsmål om betaling på escrow, jeg modtager kun betaling, når kunden modtager varer?
Hvad sker der, hvis kunden modtager varer, men han vil fortælle mig, at jeg ikke modtager varer eller venter mere end 48 timer på at trykke på "endelig" -knappen for at sende penge. Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg modtager penge, selv på et bevis fra mit websted på sporingslisten?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi undersøger problemet og leder efter en løsning.
 

kind456

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 8, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Under købs- eller salgsprocessen kan brug af en escrow-service give sikre transaktioner og ro i sindet
.
 

kind456

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 8, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
I en escrow-aftale opbevarer og kontrollerer en tredjepart overførslen af aktiver eller penge mellem to parter, der er involveret i en transaktion.
.
 

kind456

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 8, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Escrow fungerer som en objektiv mellemmand, der opbevarer penge eller aktiver i tillid, indtil juridiske forpligtelser er opfyldt, hvilket giver sikkerhed og tryghed for begge involverede parter.
.
 

mistah mistah

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 17, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, tillader I, at der indgås våbenhandler gennem jeres escrow-tjenester? Hvis ja, så lad mig det vide
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Hvad hvis varerne bliver taget af tolden? Vil sælgeren få penge?
 

kind456

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 8, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Du godeste! Tak, jeg har brug for nogle penge, fordi min operationsdato kommer.
 
Top