Fentanyl spørgsmål

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Jeg har flydende fentanyl (citrat 50mcg) og spekulerer på, hvordan det kan blandes med hash. Jeg ved, at fentanyl er opløseligt i vand/metanol, men jeg er ikke 100 % sikker på, at hvis jeg blander citratet med vand/metanol, vil det få en effekt, når jeg snører det. Har jeg først brug for at få det rene fentanyl HCL (pulver) fra den flydende version, eller kan jeg bruge det i den form?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Den bedste løsning ville være at skille sig af med fentanyl. Det er ikke engang værd at eksperimentere med det.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Her i mit land ryger mange mennesker syntetisk hash! Før det hollandske RC-forbud brugte jeg 15 g mdmb-4en-pinaca på 60 g urt, og folk ville ikke have det, fordi de fortalte mig, at det var svagt. Rc giver dem bare ikke det rush / hit i den første røg, som fentanyl giver dem, og til det vil jeg bruge fent.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Dette gør ikke min anbefaling ugyldig.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Hvorfor er fent så forhadt? Fordi det sælges som heroin og fører til dødsfald?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, har fent allerede erstattet heroin.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Ja, det er rigtigt, i USA kender folk ikke deres grænser og tager en overdosis, og derfor er der så meget had til Fentanyl.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Folk er bare sure over, at kartellerne putter fent på alle stoffer.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Hør her, du kender heller ikke dine grænser. Det gør jeg heller ikke. Fentanyl er så potent, at alle nemt får en overdosis. Efter det første hit, eller hvis du tager noget andet, eller hvis du er fuld ... ingen er altid på toppen af deres spil. Og at fjolle rundt med fentanyl er som at sove med en klapperslange i sengen. Du kan ikke slappe af og bare lade dig rive med. Og det bliver endnu mere uforudsigeligt, hvis du ryger det.
Bare lyt til gode råd og skyl fentanylen ud.
 

Beavinator

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Absolut!!! Jeg har lige mistet en meget, meget god ven til det LORT, og det gør mig så vred, at folk bare leger med det affald, som om det er et harmløst stykke legetøj! At snøre en joint med fucking FENTANYL???? Nu har jeg hørt det hele! Bare lad være med at gøre det, mand! Smid det lort ud så hurtigt som muligt. Og hvis du ender med at være en selvmorderisk idiot, så sørg for, at der ikke bliver lavet flere "selvmordsjoints", som på en eller anden måde kan ende i hænderne på en stakkel, der ikke aner, hvad han er ved at ryge! Ville det ikke bare ødelægge din dag? Din lillebror stjæler en af dine joints og bliver fundet død næste dag. Det er bare min mening. SKYLD DET!
 

Beavinator

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Måske har det noget at gøre med, at et par stykker på størrelse med et saltkorn er forskellen mellem en stor rus og en kiste! Fentanyl er noget forbandet LORT! Der er en forbandet god grund til, at der er så meget had til det LORT! Måske er det hadet, fordi det alene er ansvarligt for langt over 80000 dødsfald hos mennesker i alderen 18-45 år på et år i USA! Det har slet ikke noget at gøre med at kende sine grænser! Der er ingen måde at vide, hvor meget GIFT du får i hver af de falske oxy-piller, de sælger, eller hvor meget der er skåret, og hvor godt pulveret er blandet i den flap, du lige har købt. Hvis du roder med fentanyl, er dine dage talte, og det er et FAKTUM. Selv det at røre ved et produkt af farmaceutisk kvalitet er ekstremt farligt, og årsagen er styrken. Bare hold dig væk fra fentanyl, så skal det nok gå.
 

Luphozi69

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Jeg troede, at dette var et forum for information om fremstilling og syntese af lægemidler. Hvorfor beder I alle personen om at lade Fentanyl være i fred? Han stillede et spørgsmål, og hvis du ikke har et svar, så hold din mening for dig selv. Hvis du vil diskutere, hvilke stoffer der er onde, og hvilke der ikke er, hvorfor starter du så ikke din egen tråd? Er crystal meth bedre end fentanyl, fordi det ikke slår så mange mennesker ihjel? Jeg er sikker på, at det også kan diskuteres. Men det er ikke stedet her. Hvad med at bidrage, hvis du har viden, og holde kæft, hvis du ikke har.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Ja, det er rigtigt, ingen ønsker at dræbe nogen, og derfor søger jeg efter oplysninger for at gøre alt sikkert. :)
 

Grand Poobah

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 23, 2021
Messages
15
Reaction score
3
Points
3

Selvom du har al mulig ret til at risikere dit liv med dette, synes jeg, at Beavinator har en gyldig pointe. Lad os sige, at du snører din joint, ryger den og dør. Nu kommer dine venner/familie og rydder op i dit hjem og finder dit lager. Jeg er sikker på, at det er trist, og en joint ville hjælpe med at lette stemningen. Åh se, lad os ryge madmaximus stash. Nu er dine venner også døde. Alle stoffer kan misbruges, men fent er alt for potent og næsten umuligt at opdage.

Der er en historie om en kok, der lavede noget og eksperimenterede på sig selv. Han døde en pinefuld død og virkede besat, sandsynligvis af meldrøjeforgiftning. Efter hans død kom familien for at gøre rent i huset, og far drak noget koldt vand fra køleskabet. Vandet var ikke bare vand, og far kunne ikke fungere i tre dage. Nu har far ikke kun mistet sin søn, men er også permanent forandret. Sorg på toppen af sorg for familien. Vær ansvarlig, smid det væk!

Dette er ikke fiktion, jeg kender denne familie.
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83
Fentanyl er et principielt spørgsmål. Der er værdifulde ting, og der er affald. Min erfaring med fentanyl er høj, men mit valg er at være tavs.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Hvorfor er det vigtigt? Næsten alle, der ønsker det, har råd til eller kan producere fentanyl, og det er vigtigt her at have korrekte oplysninger for ikke at forårsage overdoser over os selv, hvis nogen bruger det eller folk, der vil være leverandører!
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83
Jeg har en plan for dem, der er interesserede i fentanyl, og jeg har bare stærke meninger om sagen. Men ikke på dette forum, ikke i dag. Jeg vil gerne give dig den første mephedron-injektion, men ikke fentanyl.
 
Last edited by a moderator:

Luphozi69

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Som sagt skal du bidrage, hvis du har viden. Hvis ikke, hvad er så meningen med dine indlæg? Er det meningen, at det anonyme praleri skal imponere nogen? "Haha, jeg ved, hvordan man gør, men jeg siger det ikke til dig?" Jeg gætter på, at eftersom der er adgang til clearnet, får vi en masse børn og trolde herinde. Jeg bruger fentanyl i nogle weekender. Jeg tager også 100 mg metadon hver dag. Som jeg altid har gjort i min stofbrugshistorie, er jeg træt af at betale detailhandel og leder efter en billigere måde. Men det er min grund. Og kun min. Det er ikke viden, der er problemet, det er, hvad folk gør med den. Våben dræber ikke mennesker, mennesker dræber mennesker.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Ja, Luphozi har ret, hvis du så interviews med kokke i mexicanske karteller, sagde de, at den dosis, som de f.eks. puttede i M30-pillen, ikke slog folk ihjel, men gadenarkohandlerne i USA blandede det med andre stoffer, og derfor er der så mange dødsfald i USA!
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
Fint sagt, jeg køber selv fentanyl hver uge for at støtte min vane og har ikke haft et problem i alle de 3 år, jeg har brugt det. Det ville være rart at lære, hvordan man sikkert håndterer fetty, og jeg var lidt begejstret, da jeg kom med i dette forum for kun at finde ud af, at dette er et meningsforum, ikke forskning.
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
FguB3Me21a
 
Top