For guds skyld, jeg har brug for hjælp

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Hvad står der om ingredienserne i dine kølepakker? Jeg ledte med lys og lygte og kunne ikke finde en kølepakke med ammoniumnitrat. De har ikke lavet dem i over et årti. Hvis der står calciumammoniumnitrat eller urea, virker de ikke. Skift det ud med ammoniumsulfat eller ammoniumlewis-syre af enhver slags.

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
I min proces gør jeg følgende (hvis du er interesseret, ellers undskylder jeg for den unødvendige information)

måler coleman-brændstoffet op (alt dette er i øvrigt skrevet ned, og jeg har det ikke lige ved hånden, så jeg kan være 100 procent nøjagtig lige nu, men jeg har skrevet nøjagtige målinger ned)
-kom det i en sodastreamflaske
-Mål ammonium, kom det i soda stream-flasken
Tag batterierne ud, læg dem i en separat beholder med Coleman-brændstof for at bevare dem.
-tag opblandet pseduo, kom det i soda stream
-afmål lud, kom det i soda stream
-tag litium, læg det i soda stream
-Start reaktionen med en lillebittebittebittebitte mængde vand, og sæt straks låg på.
-hvirvle, ikke ryste, indtil blandingen begynder at rulle hårdt
-vent så længe som muligt, før du bøvser
-ryst lortet som ind i helvede, bøvs, gentag, fortsæt, indtil alt litium bliver til bronze
-filtrer gennem vatkugler og en række kaffefiltre over i en ny beholder
-gas væsken med flydende ild og salt gennem slanger, indtil det "sner"
-Filtrer det hvide og tør det

-slutresultatet er ubrugeligt affald. er det hele på grund af ammoniumet? kan jeg eventuelt tage det usle pulver og putte det i en ny kok og få det til at virke så? eller er det ubrugeligt og skal smides ud?

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
De små gummipakninger på lågene, jeg har oplevet, at mine bogstaveligt talt er blevet revet op eller delvist opløst, og når alt trykket frigøres på én gang, går en vulkan i udbrud. På nær én gang er jeg meget opmærksom og har et ekstra låg i nærheden, så jeg kan forhindre en katastrofe. én gang sprøjtede det brændstof ud over mig og hele min garage. TAK GUD for, at der ikke var noget, der besluttede sig for at antænde eller blive vred, ellers ville jeg have været super sprød.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Ja, jeg ødelagde mit yndlingspar camo-bukser og en hættetrøje, men på en eller anden måde sprøjtede jeg mig selv til med H2So4 og tænkte ikke så meget over det. Næste gang jeg så tøjet, var det i stykker, som om en horde af møl havde taget det. En dråbe rullede hen over min håndryg og jeg tænkte heller ikke så meget over det, det blev til et sygt ar... H2So4 er ret slemt... alt andet brænder bare lidt og bliver irriteret i lang tid. Jeg har ikke prøvet at lave gas med HCl+CaCl2 endnu ... måske næste gang.

Så i sidste uge lavede jeg en kasse SU-24 (10*240 mg) [jeg bemærkede nogle mærkelige ting, jeg vil uddybe] ... Jeg improviserede fortynder i stedet for nafta/toluen ... alt var kosher, indtil det var tid til at skylle krumtappen med acetone (kold, tør, selvfølgelig.) Acetonen opløste hele min krumtap ... og jeg var helt fortabt, da jeg ikke havde forventet det. Heldigvis skyllede jeg det ned i en ren skål for at lade det fordampe og se, hvad der var tilbage, og det var netop, hvad vi gjorde ... Jeg endte med et forfærdeligt lille udbytte på 0,4 krystalis - men det var den bedste is, jeg nogensinde har røget, uden tvivl. (Jeg er vant til mexi-racemic)

I går begyndte jeg på en æske wal-phed (walgreens brand generisk sudafed) 96*30mg=2,88g PSE - de 'røde hots'. Jeg vælger disse piller, da de gav min første succes, men jeg har fået disse, SU-24'erne og walphed 12'erne (20 * 120 mg = 2,4 g PSE) til at fungere eller i det mindste lave sne ved gasning, hvilket ikke nødvendigvis betyder noget, men jeg ved, at der var en vellykket reduktion til meth ved prøvetagning.
Nå, men jeg gassede det her lort, og alt kom fint ud, men jeg bemærkede denne gang, ligesom da jeg lavede SU-24'erne, at ALT krumtappen blev opløst ved skylning med acetone. Så jeg lod det tørre og samlede det op og tog nogle prøver herfra. Forfærdeligt. Forfærdelig smag, ingen aktivitet. Så nu gik jeg i gang med at xtalisere med %99 IPA (tør), og jeg endte med et lignende produkt som med acetonen, rødlig/brun/pink beskidt farve, sjov lugt af opløsningsmiddel, forfærdelig smag, meget syrlig af en eller anden grund, vigtigst af alt ... ingen psykoaktivitet. Lidt irriteret på dette tidspunkt...

Så jeg gik tilbage til tegnebrættet... Jeg besluttede at lave en A/B af, hvad fanden mit "produkt" var. Jeg tog også det gamle brændstof og gassede det, og der kom ingen udfældninger. Så jeg smed det tilbage i reaktionsmæsken. Jeg smed det hele i en kaffekværn sammen med brændstoffet og sørgede for at pulverisere/blende det godt. Derefter satte jeg blandingen på en kogeplade ved lav/middel varme i cirka en time under omrøring her og der. Jeg tilsatte basen af mit "produkt" til den filtrerede/tørrede brændstofblanding. Jeg gassede hele molevitten igen, og denne gang så bundfaldet meget mere lovende ud. Så jeg filtrerede det, og der blev ikke noget tilbage ... på trods af at jeg så faste stoffer. Der var også bundfald på indersiden af gasbeholderen, som jeg opsamlede med en acetoneskylning. Så jeg arbejder med acetoneskylningen af "opløst krumtap" igen. Jeg besluttede at smide noget %99 IPA i blandingen og bare xtalisere det hele på samme tid. Så det står på mit fad og venter på at tørre nu. Jeg fortæller jer, hvordan det går...

Nogen tanker om denne situation?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Undskyld det sene svar...
Hvordan gik det så? Well.... about as shitty as it did the first time. Men hvorfor? Jeg er ikke helt sikker. Jeg brugte den generiske wal-phed 96*30mg 'red hots', som jeg har haft succes med før. Forskellen denne gang var, at det er sommer i stedet for vinter, og jeg trak ikke pillerne ud med methanol først. Jeg besluttede mig for bare at knuse dem og smide dem i autocamperen. Acetonevasken opløste al min crank, som med SU-24'erne, men da jeg fordampede det, stod jeg tilbage med lort. Med SU-24'erne endte jeg med en lille smule bombeis. Denne gang var der dog intet, så jeg ved ikke, hvad der gik galt.

Som du kan se, har forsøget på at finde frem til en solid arbejdsmetode efterladt mig noget forvirret og frustreret. Selv om jeg elsker den kunstneriske og improvisatoriske frihed og beredvilligheden/tilgængeligheden af denne metode... begynder jeg at hælde til alle andres holdning til emnet. "Bare gør det på den rigtige måde med RP/I2-metoden." ... Mindre gættearbejde. Færre variabler. Færre ting, der kan gå galt. Helt sikkert mindre farligt og mere "nybegynder"-venligt.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
@SauceySockss Ja, det er de gule flasker med HEET, du skal bruge. De indeholder mest methanol (med lidt cyclohexen eller noget.) Methanolen er det, du vil bruge til at rense/udtrække dine piller, det ser ud til at være det universelle opløsningsmiddel til dem og har altid fungeret efter min erfaring. Selvfølgelig skal du tørre din methanol med Mg2SO4 eller et andet tørremiddel. Destillation er altid den bedste løsning.

Hvad angår en kilde til toluen. Gumout-mærket carb and choke cleaner er en af de bedre muligheder, jeg har fundet. Den indeholder: toluen, acetone og kuldioxid. Så det er bare at sprøjte eller tømme det hele i en beholder og vaske den med vand et par gange. Saltvand/brine hjælper med at bryde en eventuel emulsion. Igen er destillation den bedste løsning, hvis du kan.

@Frit Buchner Jeg har måske allerede nævnt dette for dig, i så fald undskylder jeg. Jeg har fundet øjeblikkelige kølepakker med ammoniumnitrat og vand - de rigtige! - fra CVS, og kun CVS. De har dem ikke altid, og ikke alle steder, men bliv ved med at tjekke, så kan du være heldig. Det er CVS-mærket "instant cold packs." Jeg tager dem alle sammen, når jeg ser dem nogen steder. Jeg er nok kun stødt på 3/4 kasser et par forskellige steder i mit amt i løbet af det sidste år. Så ... de er stadig derude ... du skal bare kigge og blive ved med at tjekke ... og blive ved med at prøve forskellige steder ...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Wow, god læsning her. Du har dokumenteret en masse god forskning. Grunden til, at alt, hvad du gør i acetone, smager af lort, er denotoniumbenzoatbitrex. Det er standard acetone nu destillere eller betale store bukke.
Du har som bekendt lige skrevet om dette i en analyse af, hvor meget jeg destillerede ud af "100 % acetone".

Last edited:

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Ja, det så jeg godt - der var en masse lort tilovers til "100 % acetone" ... ikke? Det får mig til at tænke to gange over en masse ting, som jeg sikkert har taget for givet. Hvis man antager, at nogle af disse ting er mere eller mindre OK med en vis tørring eller lignende...

Jeg tror, at jeg ved, hvorfor alt mit krudt bliver ved med at forsvinde på grund af det, og som jeg sagde, sommer og vinter. Jeg nævner årstiderne på grund af temperaturforskellen, naturligvis, og også luftfugtigheden her. Jeg glemte også at tilføje, at der gik lidt ekstra tid mellem trinnene, da jeg havde min første succes. Jeg lavede min birk i en flaske og filtrerede og tørrede, eller lod sidde og tørre med epsom-salte i beholderen med reaktionsbrændstoffet i stedet for at gå direkte til gassen. Jeg tror også, at jeg brugte en anden acetone - det var et %99 rent mærke, som blev tørret og afkølet i længere tid, end jeg normalt har tålmodighed til. Jeg tog stort set alt med til at gasse, filtrere og vaske i en rygsæk over til min kammerat, så jeg kunne gøre det foran ham. Jeg gjorde stort set alt i tærsklen til hans bagdør - så halvt udenfor. Så jeg er ikke helt sikker på, hvad variablen er i denne situation - temperatur, tid eller mærke?

Jeg kan huske, at da jeg gassede, blev brændstoffet ikke helt hvidt og grumset, som jeg altid ser nu. Der var meget større udfældninger, som sank til bunds. De blev filtreret ud uden problemer. Derefter vaskede jeg med acetone, og det var begrænset, hvor meget der blev skyllet væk. Så jeg var ret spændt på at se disse resultater for første gang, for jeg vidste, at det var det, jeg ledte efter. Den eneste grund til, at jeg var i stand til at blive høj for nylig, var, at jeg lærte min lektie fra før og vaskede i en ren skål for at fordampe og se, hvad der var tilbage - hvilket dengang tilfældigvis var alt. Det var med mærkevaren SU-24 og med fortynder med lidt æter som brændstof.

Jeg er ret skuffet og frustreret over min sidste fiasko med de røde skotter. Mest fordi jeg forsøgte at gentage det, jeg gjorde under det vellykkede forsøg, faktisk med undtagelse af at trække pillerne ud først, og fordi det mislykkedes fuldstændigt. Også fordi de smølfer, jeg har, gør mig skør, selvfølgelig vil de også være skæve, og jeg ville ikke have et problem, hvis jeg fik et solidt gram eller to af ren d-is. Så når jeg ikke har noget at vise frem, synes de, at jeg er grådig eller noget, og vil ikke gå mere, selvom jeg alligevel betaler for det hele. Så... som jeg sagde, vil jeg nok hælde til RP/I2-kokke i fremtiden i håb om mindre spillerum til at dumme mig, og nok også noget ma huang-urt som min kilde til EP/PSE, forudsat at jeg kan få en rimelig mængde af noget brugbart.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Jeg glemte at nævne det. Jeg fandt et produkt i supermarkedet, der hedder Alum. Det er aluminiumammoniumsulfat. Ved vi, om det vil fungere til vores SnB-formål, eller om vi kan få det til at fungere til vores formål på en eller anden måde? Hvis ja, hvordan?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jeg tror, at aluminiumammoniumsulfat er et nej. Du skal ikke give op, hver gang du prøver, lærer du, om det lykkes eller ej. Det er tydeligt, at du vil gøre det, og det er værdifuldt og en tabt kunst. Jeg tror, det ville være fedt at lave en god dope i en sodavandsflaske. Jeg så et par ting, der kunne forbedres. Hvis du læser videnskabelig kemi, køber de acs og kemikalier af reagenskvalitet og destillerer dem, så det er nok normalt. Helt sikkert til en shake and bake, fordi du måske ikke renser det, jeg bliver nødt til at læse det igen, det er meget

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Jeg er ikke gift med shake and bake-metoden. Jeg synes bare, den er praktisk for tiden. Jeg arbejder med det, der er tilgængeligt omkring mig. Jeg vil ikke være i stand til at dække behovet for ammonium i det uendelige på lang sigt, især ikke lige nu. Så jeg har ikke noget andet valg end HI-ruten før eller siden, og jeg har fyldt op med mine tændstikbøger og flasker med I2. Jeg mangler stadig noget udstyr og en god kilde til EP/PSE.

Jeg har ærligt talt været i gang alt for længe. Jeg har endelig nået det punkt, hvor jeg er træt af at have med alt og alle at gøre, og intet vil ændre sig eller blive bedre, før jeg bryder op og gør mine egne ting i et stykke tid. Så jeg tager et lille pusterum og kommer tilbage med fuld styrke. Det var meningen, at jeg skulle være forberedt sidste år på at komme videre i år, men jeg endte med at ødelægge det og tro på alle de søde ord, alle siger til mig. Der er for mange mennesker herude, der tager venlighed for svaghed og andet lort, folk tager røven på mine penge og så videre og så videre. Jeg har fået nok af det. De tror, jeg har brug for dem ... som om jeg er afhængig af dem for at kunne gøre det, jeg skal, og de vil finde ud af på den hårde måde, at jeg vil trives, hvis jeg bliver overladt til mig selv. De kommer til at misse bussen, det er det hele. Trist historie, ikke? Nå, men undskyld, at jeg plaprer.

Succes eller fiasko, jeg har lært en masse om mange forskellige aspekter af et par forskellige ting, og selvfølgelig vil viden og erfaring løbe over i nye kopper. Det er ikke sådan, at jeg "kaster håndklædet i ringen" - jeg vil stadig arbejde på at finpudse det ved siden af, om ikke andet så for eftertiden og måske for at blive kendt som den seneste og bedste SnB'er på den flade jord. Jeg har bare virkelig brug for at holde op med at fjolle rundt og få et par gode succeser og have nogle produkter at komme af med. Jeg har ikke råd til ikke at få noget retur længere... Manglen på penge er endelig ved at nå et punkt, hvor jeg, som jeg siger, er sur. Jeg har haft alle de penge, jeg skulle bruge til at investere, et par gange nu, men når jeg får dem til 20-40 dollars ad gangen, kan jeg ikke holde fast i dem. Så det er her, den retfærdige vrede, anvendt korrekt, kan bruges til at gavne mig - hjælpe mig med at revurdere min nuværende situation, og hvem mine venner egentlig er ...

Jeg tror, at mange af disse håndkøbsprodukter indeholder flere overraskelser, end vi havde forudset, forventet eller endda... fået os til at tro. "100 % acetone" ... Ja... fuck af... alt det, der var tilbage på billedet, var lort? - Resterne af acetone-destillationen? Det lignede næsten 1/5 af indholdet. Hold da kæft...