- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,095
- Deals
- 1
Hvad står der om ingredienserne i dine kølepakker? Jeg ledte med lys og lygte og kunne ikke finde en kølepakke med ammoniumnitrat. De har ikke lavet dem i over et årti. Hvis der står calciumammoniumnitrat eller urea, virker de ikke. Skift det ud med ammoniumsulfat eller ammoniumlewis-syre af enhver slags.
- Reaction score
- 1
I min proces gør jeg følgende (hvis du er interesseret, ellers undskylder jeg for den unødvendige information)
måler coleman-brændstoffet op (alt dette er i øvrigt skrevet ned, og jeg har det ikke lige ved hånden, så jeg kan være 100 procent nøjagtig lige nu, men jeg har skrevet nøjagtige målinger ned)
-kom det i en sodastreamflaske
-Mål ammonium, kom det i soda stream-flasken
Tag batterierne ud, læg dem i en separat beholder med Coleman-brændstof for at bevare dem.
-tag opblandet pseduo, kom det i soda stream
-afmål lud, kom det i soda stream
-tag litium, læg det i soda stream
-Start reaktionen med en lillebittebittebittebitte mængde vand, og sæt straks låg på.
-hvirvle, ikke ryste, indtil blandingen begynder at rulle hårdt
-vent så længe som muligt, før du bøvser
-ryst lortet som ind i helvede, bøvs, gentag, fortsæt, indtil alt litium bliver til bronze
-filtrer gennem vatkugler og en række kaffefiltre over i en ny beholder
-gas væsken med flydende ild og salt gennem slanger, indtil det "sner"
-Filtrer det hvide og tør det
-slutresultatet er ubrugeligt affald. er det hele på grund af ammoniumet? kan jeg eventuelt tage det usle pulver og putte det i en ny kok og få det til at virke så? eller er det ubrugeligt og skal smides ud?
måler coleman-brændstoffet op (alt dette er i øvrigt skrevet ned, og jeg har det ikke lige ved hånden, så jeg kan være 100 procent nøjagtig lige nu, men jeg har skrevet nøjagtige målinger ned)
-kom det i en sodastreamflaske
-Mål ammonium, kom det i soda stream-flasken
Tag batterierne ud, læg dem i en separat beholder med Coleman-brændstof for at bevare dem.
-tag opblandet pseduo, kom det i soda stream
-afmål lud, kom det i soda stream
-tag litium, læg det i soda stream
-Start reaktionen med en lillebittebittebittebitte mængde vand, og sæt straks låg på.
-hvirvle, ikke ryste, indtil blandingen begynder at rulle hårdt
-vent så længe som muligt, før du bøvser
-ryst lortet som ind i helvede, bøvs, gentag, fortsæt, indtil alt litium bliver til bronze
-filtrer gennem vatkugler og en række kaffefiltre over i en ny beholder
-gas væsken med flydende ild og salt gennem slanger, indtil det "sner"
-Filtrer det hvide og tør det
-slutresultatet er ubrugeligt affald. er det hele på grund af ammoniumet? kan jeg eventuelt tage det usle pulver og putte det i en ny kok og få det til at virke så? eller er det ubrugeligt og skal smides ud?
- Reaction score
- 1
- By SauceySockss
De små gummipakninger på lågene, jeg har oplevet, at mine bogstaveligt talt er blevet revet op eller delvist opløst, og når alt trykket frigøres på én gang, går en vulkan i udbrud. På nær én gang er jeg meget opmærksom og har et ekstra låg i nærheden, så jeg kan forhindre en katastrofe. én gang sprøjtede det brændstof ud over mig og hele min garage. TAK GUD for, at der ikke var noget, der besluttede sig for at antænde eller blive vred, ellers ville jeg have været super sprød.