Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.
Fra EU sender de kun 25 kg, og det er mega meget i forhold til mine forsøg. Jeg gætter på, at i fremtiden, når jeg endelig formår at opdele isomerer, er jeg allerede desperat efter et halvt års arbejde pkkt penge endnu mere tid og mislykkes. Kan nogen realistisk hjælpe mig?
Jeg har en fornemmelse af, at dette også bliver behandlet her, men jeg gætter på, at ingen kender svaret eller ved det, men ikke vil sige det. Men jeg er overrasket over, at du brygger P2P, jeg troede, at du altid kørte PSE. Men så vidt jeg ved, er den BMK, du vil købe, ikke den eneste forløber for meth, vel?
Hej landsmænd, jeg har en annonce med mit produkt på markedet ... Jeg vil gerne spørge jer, om I kan hjælpe mig med noget markedsføring, eller hvor jeg kan sælge produktet ... skriv til SS