Jeg leder bare efter nogle forskellige opskrifter, jeg har lavet DMT fra mimosa hostilis og metamfetamin efter one pot-metoden. Tidligere heroin- og fentanylbruger, jeg har været clean fra opioider i 2 måneder og har været afhængig af opioider i 20 år. I øjeblikket bruger jeg kun hash og ukrudt og lejlighedsvis benzoer. Hvis du har været fentanylmisbruger før, så ved du, at speed er som vin, og at fentanyl er fucking hjemmebrændt med absint. Hvis du aldrig har brugt opiater, så lad være med det. DET VIL SUGE DIG IND FØRSTE GANG DU BRUGER DET, HVIS DU KAN LIDE DOWNERS!!!!! LAD VÆRE MED AT TÆNKE PÅ OPIATER. Alt andet, ja, skide alkohol er efter min mening det værste stof, sandsynligvis sammen med fentanyl/heroin. Alt andet i moderate mængder er ok. Jeg har drukket mig fuld i det offentlige rum 19 gange, jeg har taget en overdosis heroin 0 gange, og jeg har taget en overdosis fentanyl 10+ gange. Hvis du bruger fentanyl og siger, at du var som mig, fordi jeg prøvede at holde op i omkring et år. Så cirka en gang om måneden holdt jeg op i halvanden dag og kunne ikke klare det, og så tog jeg et hit og fik en overdosis. Jeg er 6,0 230lbs, der ryger fentanyl hele dagen hver dag i 3 år i træk, sagen er, at det ikke er som heroin, fordi din fenttolerance vil falde dramatisk, selv efter ikke at have brugt i 1 dag, og som jeg sagde, overdoserede jeg ærligt talt denne nøjagtige måde prob 5 eller 6 gange. Hverdagsbrug var en bong og nectar collector speed og fentanyl, jeg blandede dem sammen på folie, det bliver lilla, hvis du blander dem på folie. Men jeg er gift, og jeg arbejder stadig (det, de kalder en fungerende misbruger), og den eneste grund til, at jeg fungerede, var for at støtte mit stofmisbrug. Jeg vil i hvert fald gerne være med i hvad som helst, jeg er 37 år gammel og bor i Orange County CA, Garden Grove, og ja, det er der, det bedste band nogensinde er fra. SUBLIME!!!!!!
R.I.P. Bradley Noel