Hvordan får du leverandører til at bruge dit websted?

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Betaler de mig, så jeg kan lave indlægget for dem?

Skal jeg få dem til at betale for at have en konto på min side? Eller skal jeg lade dem have en konto gratis og derefter opkræve et lille gebyr, når nogen køber fra dem?

Ville jeg gøre det til et engangsgebyr eller et månedligt gebyr (for at købe en konto)?

Jeg ved, at dette sikkert er grundlæggende viden, men jeg har aldrig gjort dette før.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Enhver virksomhed har sine problemer, og hvis du har en løsning på et af dem, vil du blive efterspurgt.
Der er problemer i narkotikahandlen:
- Synteseteknikker
- Fremskaffelse af reagenser
- Distribution.

Vi er forpligtet til at løse alle tre problemer, og snart vil vi være i stand til at løse disse problemer næsten uden forsinkelse.
Hvis dit mål bare er at tjene penge, og du kopierer andres modeller, så er dine chancer for succes minimale.

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Jeg svarede dig korrekt. Jeg forstår, hvad dine spørgsmål handler om, du vil gerne starte en online medicinalvirksomhed for at tjene penge. Dit ønske om at gøre det er kun motiveret af ideen om, at narkotikahandel er rentabel i sig selv. Det er en misforståelse. Som en af vores brugere sagde, er det en dyr hobby.
Jeg råder dig til at gøre en indsats for at lære det grundlæggende på egen hånd, så vil du forstå, hvad jeg mente i indlægget ovenfor.

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
mine spørgsmål handlede bare om, hvordan jeg skulle lade leverandører bruge mit websted, og hvad der ville være den bedste mulighed for at modtage penge, det var ikke meningen at få det til at lyde, som om jeg kun er interesseret i penge, jeg kan lære mange ting af det her, hvis jeg gør det rigtigt.

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
@GrumpyPenis han svarede på dit spørgsmål, ja.
Kategorien "Distribution" handler om at handle med dit produkt, og vi kan ikke give dig et kort eller noget, du er nødt til at studere og gøre det til dit eget, folk vil ikke vise deres proces i et forum, jeg mener, til en original og sikker mulighed.

Du kan altid bruge betroede markeder og oprette en konto, btw, jeg anbefaler, at du alligevel gør det som en test og læser holdene.
held og lykke