Question Hvordan sletter man spor af fingeraftryk fra gennemsigtige plastposer med lynlås og fra papirkonvolutter?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
Er der nogen effektiv teknik til at fjerne fingeraftryk fra plastikposer og papirkonvolutter for at undgå at blive opdaget af politiet?
Mange tak!!!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Det er bedst ikke at lægge dem der, men de består af olie, lidt salt, noget organisk materiale (hudceller) og hvad der er på dine fingre Flere ting opløser olie, som primært er mønsteret i dit aftryk. Isopropyl eller anden stærk alkohol på en serviet, der tørres grundigt af, vil gøre det på plastik. Papir er lidt sværere, fordi olierne og saltet er trængt ind i papiret. Dit bedste bud er efter min mening at skjule det og slette det. Dup en serviet i saltvand, og gnid området. Lad det tørre, og brug så alkoholen. Hvis du lægger genstandene under et låg og sprøjter lidt superlim på en disk, der også ligger under låget, bør CA-dampene afsløre eventuelle fingeraftryk efter et par timer. Sådan kan du teste og eksperimentere, eller i det mindste være sikker på, at de er skjult. Hvis du ser dem, så skrab dem med en hobbykniv, indtil de er ubrugelige. Politiet vil ikke kunne finde dem ved hjælp af den metode, du allerede har brugt. Dette er min mening og udgør ikke juridisk rådgivning (jeg ville alligevel kun være ansvarlig, hvis du betalte mig for rådgivningen).

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
Findes der en slags handske, som ikke efterlader fingeraftryk, når man rører ved noget?
Mange tak!!!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ja, alle handsker. Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste handske, som dine fingeraftryk kan ses igennem, ud over fingerløse handsker. Latex vinyl læder kunstlæder strikkede handsker uhh vanter sokker i hænderne ... de vil alle forhindre dig i at efterlade fingeraftryk på noget. Alt fysisk mellem dine fingre og genstanden. Sørg for, at du ikke stikker et hår under etiketten på klappen, hvis der er en rod på den, er der DNA. Overvej måske et hårnet eller en strømpe på hovedet.