IN LOKI kan du stole på, min ven.
Jeg ville ikke skrive dette, hvis jeg ikke vidste det med sikkerhed... desværre har de fleste kinesiske leverandører ikke engang produktet til rådighed det meste af tiden og er blot fronter for kemikalievirksomheden, der forsvinder, hvis du får problemer, når alt kommer til alt, kan du ikke engang være sikker på, om det navn, de giver dig, er faktuelt, du kan tale med "flere" mennesker, når alt, hvad du virkelig gør, er at sende en besked til en helpdesk ...
Jeg prøver ikke at sprede negative følelser om vores kinesiske partnere, jeg siger bare, at du bør give dem den samme mængde tillid og ærlighed, som de giver dig, hvilket er nul. De befinder sig i en helt anden verden, hvor de opererer, og hvis du bliver taget, er du på egen hånd. Deres hemmelighedsfuldhed kommer ikke engang i nærheden af Dark Market-sælgere på mellemniveau, og de opererer gennem WHATSAPP, så det burde sige dig nok. Hvis du ikke kan finde ud af at håndtere dem og isolere dig selv 200 %, bør du ikke gøre det - ligesom med de mørke markeder. LOKI har fået sine drops ransaget af swat efter uoverensstemmelser med en narkosælger engang for mange år siden... LOKI grinede, da swat kun fandt en flok mennesker, der skød heroin... ikke desto mindre fik LOKI brændt et godt drop af, fordi han brugte escrow-muligheden, da sælgeren hævdede, at pakken allerede var leveret... LOKI rejste ikke spørgsmålet, LOKI brugte tjenesten korrekt ved at forlænge tiden ... LOKI blev kaldt en stor svindler for ikke at frigive penge lige nu! Og LOKI ville sidde i fængsel på grund af en eller anden bøsse lige nu, hvis LOKI ikke havde styr på sin operation. Tag imod mit råd, du kan aldrig være for sikker!
LOKI VED DET