Jeg opdagede BB Forum for 3 dage siden takket være Black Pyramid Market og deres meget venlige support, som jeg blev medlem af for omkring en måned siden.
Først og fremmest: tak til jer begge for at bringe noget friskhed ind i dette felt, som er det mørke net.
For det andet og ikke det sidste, når de fleste mennesker kan lide at holde det simpelt (og grimt det meste af tiden) på grund af dårlig kodning eller design eller simpelthen fordi de bare er for dovne til at foretage den nødvendige opgradering, fordobler disse fyre indsatsen, og gæt hvad: det viser! i alle aspekter!
Stor ros til jer Heinsenberg og Amenhotep for det store arbejde.
Så vidt jeg kunne prøve (jeg har i alt 8 ordrer gennemført), er markedet alt for hurtigt, billeder, søgning, profil, medlem og produktside indlæses på ingen tid.
Jeg nyder virkelig også udcheckningssystemet og dynamikken uden brug af Java. Det er genialt.
Designet er også fejlfrit (okay, jeg er enig i, at jeg altid har været en stor fan af egyptisk kultur for mit vedkommende ...).
Når andre markeder føles gamle og lidt kedelige og normalt drives af den samme besætning igen og igen, udførte du virkelig det, jeg kalder et udbrud på dette område, og jeg formoder, at det nu bare er et spørgsmål om tid, før du trækker anstændig trafik, hvis ikke allerede.
Jeg så nogle problemer her og der med andre mennesker, som du måske generer med din service: Jeg siger, at du skal ignorere dem, være ligeglad og fortsætte med det gode arbejde.