IrisHe, du præsenterede dig ret pænt, og dit tilbud var rimeligt, indtil jeg hørte om sandsynligheden for svindel ... hvis du husker en asasin ved navn Boris, kan jeg sige, at det at sende ham prøver gratis, da han vil betale transporten og alt det, kan være din måde at blive holdt tilbage på i forretningen. Jeg er godt klar over dine præferencer, men vi vil bede om nogle materialer i mere eller mindre prøver, og vi lover til gengæld en chance for at fortsætte, hvad du begyndte at gøre, så længe du ikke vender tilbage til lignende adfærd. Jeg kan ikke love, at jeg kan gøre det her, men du har måske stadig en god chance. I betragtning af at ordet svindel aldrig vil blive hørt om dig. Jeg har forbindelser, der ville være mere end interesserede i det, du tilbyder. Så tænk over, hvad der kan spares i mere eller mindre prøveform. Da du er 20.000 dollars rigere end mig (jeg lover, at jeg kæmper med at få mad på grund af laboratorieudgifterne), vil jeg ikke bede dig om noget overdrevet. Folk, som jeg vil vise, at de er nødt til at gøre, vil helt sikkert forberede sig på, at jeg vil undervise, og jeg vil foreslå dig som leverandør. Hvis produkterne lever op til vores standarder, og de er ikke særlig høje.