- Reaction score
- 18
Jeg forstår, hvad du mener. Jeg er ikke ny i lægemiddelverdenen. Jeg er ny i den syntetiske lægemiddelverden. Men ikke i at sælge det.
Jeg er tydeligvis meget forsigtig. Forventer det samme af den anden. Men med den rette kontakt er meget muligt. Det vil bestemt ikke have været forgæves for den persons indsats.
Har du nogle tips til mig?
Skal jeg bare åbne tråde for information fra A til Z? Har allerede set en video her om at lave SPEED. Det er rart med viden. Jeg leder mere efter erfaring med noget større udstyr. Selvfølgelig vil jeg også starte mindre, men hensigten taler for sig selv. Jeg er kun interesseret i MDMA/Ecstasy og SPEED.
Tak for din kommentar.
Jeg er tydeligvis meget forsigtig. Forventer det samme af den anden. Men med den rette kontakt er meget muligt. Det vil bestemt ikke have været forgæves for den persons indsats.
Har du nogle tips til mig?
Skal jeg bare åbne tråde for information fra A til Z? Har allerede set en video her om at lave SPEED. Det er rart med viden. Jeg leder mere efter erfaring med noget større udstyr. Selvfølgelig vil jeg også starte mindre, men hensigten taler for sig selv. Jeg er kun interesseret i MDMA/Ecstasy og SPEED.
Tak for din kommentar.
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 45
Hvis du vil arbejde i stor skala, f.eks. med a-olie fra apaan, og du vil omdanne 1000 kg apaan på en uge, har du brug for:
2 x 1200 kg beholder med omrører
2 x dampdestillationssæt 200L
1000 kg apaan
1250L fosforsyre
1000L formamid
350L myresyre
500 kg kaustisk soda
Jeg tror, du har brug for omkring 200.000 måske endda lidt mere. Et godt sted her i Holland koster omkring 7500/10000 euro om ugen. Og fortjenesten på a-olie er meget lav nu. Prisen på a-olie er omkring €525-600 euro pr. liter nu.
Hvis du har brug for mere information om noget, så send mig en besked, jeg er også fra Holland
2 x 1200 kg beholder med omrører
2 x dampdestillationssæt 200L
1000 kg apaan
1250L fosforsyre
1000L formamid
350L myresyre
500 kg kaustisk soda
Jeg tror, du har brug for omkring 200.000 måske endda lidt mere. Et godt sted her i Holland koster omkring 7500/10000 euro om ugen. Og fortjenesten på a-olie er meget lav nu. Prisen på a-olie er omkring €525-600 euro pr. liter nu.
Hvis du har brug for mere information om noget, så send mig en besked, jeg er også fra Holland
- Reaction score
- 4
Venligst DM i privat brug for hjælp med MDMA og villig til at donere til uddannelse, hvis det er nyttigt.