- Reaction score
- 17
8 g NaBH4 blev suspenderet i kold DCM, 40 ml iseddikesyre blev tilsat dråbevis, og opløsningen blev omrørt, indtil al brintudvikling var stoppet.
I en anden rbf blev 10 g 5-methoxytryptamin opløst i DCM. 8 ml triethylamin, 21,2 g formaldehydbisulfitaddukt og 4A-sigter blev tilsat til rbf'en.
Rbf'en fik lov til at røre i 10-15 minutter for at lade reaktanterne kondensere, og derefter blev natriumtriacetoxyborhydrid, som blev fremstillet tidligere, tilsat dråbevis.
Dette fik lov til at røre sig i ca. 24 timer. Reaktionen blev slukket med dråbevis tilsætning af 15% KOH-opløsning, og der blev foretaget en simpel aminoparbejdning for at hente produktet, som krystalliserede uden problemer. Ved brug af natriumtriacetoxyborhydrid får jeg altid 90%+.
I en anden rbf blev 10 g 5-methoxytryptamin opløst i DCM. 8 ml triethylamin, 21,2 g formaldehydbisulfitaddukt og 4A-sigter blev tilsat til rbf'en.
Rbf'en fik lov til at røre i 10-15 minutter for at lade reaktanterne kondensere, og derefter blev natriumtriacetoxyborhydrid, som blev fremstillet tidligere, tilsat dråbevis.
Dette fik lov til at røre sig i ca. 24 timer. Reaktionen blev slukket med dråbevis tilsætning af 15% KOH-opløsning, og der blev foretaget en simpel aminoparbejdning for at hente produktet, som krystalliserede uden problemer. Ved brug af natriumtriacetoxyborhydrid får jeg altid 90%+.
↑View previous replies…
Siger du, at råmaterialet til reaktionen skal være 5-methoxytryptamin i stedet for tryptamin?
- Reaction score
- 161
Nej, det gør du ikke! Læs min anden kommentar, dette er en komplet bullshit! Du laver i stedet 5-MeO-DMT, som slår dig ud 50 gange mere end N,N-DMT(også kaldet DMT).
- Reaction score
- 161
Du er klar over, at dette giver 5-MeO-DMT, ikke DMT, ikke?
Jeg tvivler på, at du faktisk selv har prøvet proceduren, som du hævder at have gjort. Der er INGEN FUCKING MÅDE, du ved et uheld lavede 5-MeO-DMT i stedet og ikke lagde mærke til det.
Kom nu, mand. Til DMT skal du bruge tryptamin. Til 5-MeO-DMT bruger man 5-Methoxytryptamin, specielt på grund af methoxygruppen i 5-MeO-DMT...
Jeg tvivler på, at du faktisk selv har prøvet proceduren, som du hævder at have gjort. Der er INGEN FUCKING MÅDE, du ved et uheld lavede 5-MeO-DMT i stedet og ikke lagde mærke til det.
Kom nu, mand. Til DMT skal du bruge tryptamin. Til 5-MeO-DMT bruger man 5-Methoxytryptamin, specielt på grund af methoxygruppen i 5-MeO-DMT...
Tag det roligt, du har absolut ingen idé om, hvad jeg mener, når jeg spørger dig, det betyder "denne metode fungerer med 5-methoxytryptamin i stedet for tryptamin, ikke?"På samme måde sagde Hamilton i videoen, at han brugte tryptamin, men jeg så, at opløsningen ikke var trytaminfarven, og jeg prøvede denne procedure, og den fungerede ikke, og du nævnte den samme procedure med 5-Methoxytryptamin." nu er vi klare? skal jeg bevise dig?!! Vær ikke mistænksom, når du ikke ved noget