- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Okay, jeg har nu lavet en masse forsøg og kan sige, at hvis du opvarmer din kokain til over 70 °C, vil den gå i stykker. Men hvis du holder dig under 60 °C, kan du øge tørringshastigheden meget. F.eks. kan jeg lave en aceton-vask på få minutter. Resultatet bliver behageligt at indtage. Den vigtige del er, at du skal lægge din stadig acetonvåde konkain fra det tørrede filter i en breaker på en varmeplade. Bliv ved med at styre og knuse krystaller, indtil der stadig ikke er noget, der kan sidde fast på bægeret.
Jeg prøvede ethanolvask med 70 ° C og fik næsten inaktiv med pulveret. Så to teorier. Det ser ud til, at kokain og ethanol reagerer ved temperaturer over 70 ° C med hinanden og bygger noget, der ikke er behageligt, eller at hcl-delen går i stykker. Nogen der ved hvorfor? Kan mit produkt skæres med sukker?
Jeg prøvede ethanolvask med 70 ° C og fik næsten inaktiv med pulveret. Så to teorier. Det ser ud til, at kokain og ethanol reagerer ved temperaturer over 70 ° C med hinanden og bygger noget, der ikke er behageligt, eller at hcl-delen går i stykker. Nogen der ved hvorfor? Kan mit produkt skæres med sukker?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Hvis du vil fremskynde tørringen, skal du bruge vakuum. Dit kokain vil være 100 % sikkert og sundt =) Ethanol og acetone opløser kokainhydrochlorid meget godt.
Det gør de ikke. Du vasker din rene kokain HCl ud og efterlader nogle urenheder på filteret, gætter jeg på.
Det gør de ikke. Du vasker din rene kokain HCl ud og efterlader nogle urenheder på filteret, gætter jeg på.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 1
i stedet for at opvarme c'et på pladen opvarm pladen til 70, tag den ud, tag dig tid sæt et afsnit af breakin bbad på, barber dit hoved dyrk et skæg og sæt så colaen på varmepladen