MDP2P til MDMA uden metylamin (kopieret fra internettet)

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
350, prøv 400 gram, så ser du, hvor varmt det bliver, gram på 10L. Jeg kan huske, at jeg var nødt til at fylde en pose med aluminiumsfolie, ca. 2/3 var en 25L/30L hvid spand med låg. Dette var trods alt alt for meget folie, du har brug for mindre, men du skal kontrollere, hvor meget mindre jeg glemte gram. på 200L tromle, du kan også bruge 100, det vil ikke gå op.
Hvis du vil fange methylamindampene, skal du boble i HCL-dåsen og derefter i vand.

10L blev til 12L med ph 12 med BMK (freebase meth)

Reaktionen går kun amok, når du bruger alu fra supermarkedet, få alu fra sisha-butikkerne eller fra laboratoriebutikker, som er TYKKERE.

Psst, erstat kviksølv med galium, det er nemt at omdanne, og du kan destillere alle forbindelser og genbruge dem, plus at det er ugiftigt og meget nemt at reaktivere med HCL 37 og omkrystallisering.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Forbereder man gallium til klorid, eller kan man bruge nitrat? Jeg har set nogle artikler om ga/al-reduktioner. Er der nogen, der har prøvet det? Det ville være dejligt ikke at skulle beskæftige sig med så giftige dampe og derefter bortskaffelse af affald.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Lad gallium reagere med HCL (i vandopløsning). Når gallium forsvinder, betyder det, at det omdannes til klorid.
Og frys det så ud, måske med acetone for at fjerne snavs, eller kog det tørt.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Jordan Belfort, giv os venligst kilder på, at gallium vil virke. Jeg har set dette spørgsmål stillet online utallige gange i årenes løb, og hvert kemirelateret sted sagde, at det ikke fungerer med p2p eller mdp2p. Det er ikke så "selektivt" over for den reduktive aminering, som kviksølv er, og kviksølv spiller faktisk en rolle i reaktionen, ikke bare ved at fjerne det ydre lag af aluminium.

Nitromethan-ruten er også nyttig i lille skala, men så vidt jeg ved, er den ikke god til opskalering. Søg efter "baal+55 gallon drum" på vespiary, jeg tror, der er en gammel tråd, hvor en fyr opskalerer dette, og det er ikke så meget volumen for en 55 gallon drum. Han behandler 500 gram keton i det, der i bund og grund er en 200 liters reaktor ... og reaktionerne her kører meget tættere
De diskuterer, hvor brug af methylamin til at danne iminen og derefter reducere er noget i retning af 5 gange mere "tæt" aka kræver 5 gange mindre glasvand.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Jeg vil fortælle dig hvorfor, for at reducere nitromethan skal din temperatur være varm, og nok Al, fordi det også skal reducere nitromethan.

Nitromethan reduceres ikke til methylamin og til methanol. Hvis du IKKE bruger vand, og du bruger methanol, vil det koge sig selv, så rør rundt og reager. Jeg brugte personligt 0,8L nitromethan på 1L bmk, og jeg endte med 12L base ved ph 12.

Med hensyn til galliumchlorid var jeg overbevist om, at det virkede, indtil jeg igen læste, at det ikke vil fungere, men jeg har lige bestilt det i sidste uge, og det forventes at ankomme snart, og så vil jeg selv lave testen. Der er historier, der siger, at det ville, og historier, der siger, at det ikke ville.
Galliumklorid skabes af nanopartikler af aluminium. Disse nanopartikler ser ud til at udføre reaktionen. Hvis kviksølv af en eller anden grund udfører elektronoverførslen, eller hvad jeg nu har læst, hvilket gallium MÅSKE ikke gør, burde der være en passende katalysator, og vi burde stadig kunne udføre en meget eksoterm reaktion med ugiftige materialer.

For eksempel burde en Grignard-reaktion (UDEN alkyleringsmiddel som jod) IKKE være i stand til at reducere nitromethan til methylamin, men det gør den, se vedhæftet fil. I et lille glas på 200 ml laver jeg 1/4 eller 1/5 p2p (vi måler ikke) og sætter reaktionen i gang. Ifølge kilder på internettet er der typisk brug for et stærkere reduktionsmiddel for at omdanne nitromethan til methylamin.
 

Attachments

  • u3RbzgUZwG.mp4
    444.9 KB · Views: 0
  • e67BYsHtnz.mp4
    1.6 MB · Views: 0

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Jeg vil følge denne tråd meget nøje. Jeg er meget interesseret i muligheden for gallium.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Jeg ville ikke holde vejret for gallium-tingen
 
View previous replies…

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Jeg kan være optimist. 😂 Men jeg er enig med dig i, at hvis det var muligt, ville det nok allerede være ulovligt.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Ja, jeg ved det, det er derfor, min grignard reducerede det til methylamin, når det ikke burde kunne gøre det, og endda lavede magnesiumhydroperoxider, hvilket også kunne være en grund til, at reaktionen er enantioselektiv. Og hvis den ikke er det, ville jeg være nødt til at tilsætte syre for at frigøre hydroperoxidet, hvor det burde være i stand til det.

Dette er fra vakuum bmk.

Er der noget andet?
 

Attachments

  • 4Zt1qNUxmj.jpg
    4Zt1qNUxmj.jpg
    790.4 KB · Views: 93
  • D1QKBgnP2R.mp4
    28.2 MB · Views: 0

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved dig, men måske ville det være mere konstruktivt at oprette en ny tråd med dine resultater og den nøjagtige procedure? Jeg ville være mere end nysgerrig.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Brødre, jeg må skuffe jer.
Ser ud til at kræve ekstern opvarmning i modsætning til kviksølv, så går det meget meget bedre
Det genererer methylamin og hydrogen. Så jeg antager, at det også vil reducere alkoholgruppen, da nitrogruppen er sværere at reducere end acetone.
Se den sidste video, nu begynder den at reagere
 

Attachments

  • jhxsIZmDnu.jpg
    jhxsIZmDnu.jpg
    721.6 KB · Views: 89
  • 8rYBAKGWcN.jpg
    8rYBAKGWcN.jpg
    471.6 KB · Views: 89
  • 5kITEcWqjw.mp4
    9.4 MB · Views: 0
  • wAbl1Hxd8o.mp4
    25.8 MB · Views: 0

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Okay, så det skaber ikke en eksoterm reaktion? Jeg kan ikke se, hvordan ekstern opvarmning kan være et problem? Fortsæt endelig.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Jeg tilføjede nogle jodkugler, som får reaktionen til at gå bedre, hvilket den gjorde i dette tilfælde.
Aluminiumsfolien er 0,030 tyk. Næste gang vil jeg bruge tyndere, fordi jeg vil have mine reaktioner til at koge, ellers nedbrydes nitromethanen ikke og er til at blande.


Jeg får en ny film af, hvordan det kører nu, jeg har anvendt svag ultralyd på det for at nedbryde det tykke aluminium.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Reaktionen ser ud til at være overstået

Jeg lader det stå natten over og koger det tørt/af i morgen.

Også dette galliumchlorid er meget surt, pH er konstant 1 eller 2. Jeg gør det i morgen til 7, når jeg opvarmer det til 140 Celsius.
 

Attachments

  • LhrZ2pC1VE.mp4
    47.4 MB · Views: 0

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Gallium virker ikke. Punktum.

Billederne er her:

Bare sig til, når du stjæler ting fra velkendte informationskilder, og link til det, ellers gør jeg det, og det vil få dig til at se lidt - ja, du ved hvordan.
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Nitrogrupper er sværere at reducere end acetone, som vi vil se senere. Jeg foreslår, at du ikke indgår et væddemål
 
View previous replies…

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Se på sciencemadness.org for dette, det er allerede prøvet hundrede gange, og alle er så begejstrede i begyndelsen, men senere synker virkeligheden ind, og det siger, at det ikke virker.

Reduktion af acetone? Hu? Har du nogen plan for, hvad der foregår i den slags reaktioner? Nitromethan er i øvrigt meget, meget let at reducere, og det kan gøres med de fleste almindelige og mange mere ualmindelige reduktionsmidler. Det mest enkle, helt almindelige og meget billigere end gallium ville være zink og syre, som eddikesyre eller myresyre. Dette reducerer nitromethan til methylamin med næsten 100 % udbytte. SnCl2 - tinchlorid det samme.

Det, du mener med "reduktion af acetone", er sandsynligvis reduktionen af den imin, der dannes ved kondensation af methylamin og phenylaceton (eller en hvilken som helst keton eller aldehyd). Denne imin reduceres til aminen, og det er det produkt, du ønsker.

Uanset hvordan du gør det, vil jeg sige, at det giver mere mening at gøre det i to trin, f.eks. ved først at reducere nitromethan til methylamin og filtrere alt det lort, der produceres, og derefter bruge methylamin sammen med den valgte keton til at danne iminen og reducere denne til aminen. Du kan gøre dette i beholdere, der er 5 gange mindre end størrelsen, og uden frygt for, at reaktionen blæser op i loftet, plus at du får et generelt bedre udbytte.

Det er godt at se nogen eksperimentere, men det er smertefuldt at vide, at han bare spilder sin tid.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Er der også rapporter, hvor de tilsætter jodkugler og noget NaCl?🍒

Jeg bekræfter det i morgen.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Det virkede, jeg må tjekke, hvad det optimale forhold ville være.
Måske var reaktionen ikke så ekstrotermisk, fordi der ikke var så mange alkoholgrupper at reagere med.
Jeg må også nævne, at for at få de bobler, man får med kviksølv, opstod de kun RIGTIG LANGSOMT, indtil jeg tilføjede jodkugler og brugte ultralyd til at blande.
Jeg foreslår, at du tilføjer blanding.

Jeg har lige lavet en smagstest, og jeg bliver trods alt høj.

Jeg gjorde det meste på øjet;
350MLish eller 450 beskidte p2p (men blev sat til pH 7).
Ligesom 100 gram galliumchlorid (reaktionen startede ikke)
Det genererer direkte HCL-gas ved kontakt med methanol.

Jeg tilføjede ca. 1L 50/50 azeotrope nitromethan/methanol.
Tilføjet lidt salt. det genererede methylamin, men ingen bobler som var med kviksølv.

Med lang stærk ultralyd og jod (også jeg tilføjede nok på øjet, det var kun test)

lol Jeg bliver virkelig høj, jeg kan ikke engang komme ud af mit ord, synes det er semi stereoselektivt, jeg må teste mere.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Reaktionen gik ikke som den skulle, men var smeltet bmk ikke vakuüm, som du selv ser det

Lugt, smag og dampe er godt. Men jeg må indrømme, at jeg tvivler på, om reaktionen fortsatte før lud. Men det bruger ikke vakuum b Jeg er usikker på, om lud gør elektronoverførsel.

En ting er sikkert, under smeltepunktet for gallium gør det ikke en skid, selv med jod. Tag information, som du vil
 

Attachments

  • fW6OegodYk.mp4
    5.5 MB · Views: 0
  • ZfQhWNKejy.mp4
    9.8 MB · Views: 0
  • kQoVpn1R20.mp4
    8.7 MB · Views: 0
  • nmI0H9xgUp.jpg
    nmI0H9xgUp.jpg
    791.5 KB · Views: 85

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Reaktionen med klar lud var god. Aluminium reagerede helt sikkert anderledes end almindeligt aluminium.

Smagstesten gjorde mig høj igen. Lugter som en kviksølvbase becore. Fotoet var starten på bmk, som var mørk, men klar.

Reaktionsblandingen var 50/50 nitro / methanol som 100gr galliumchlorid alt for meget, men det startede ikke og nok folie til opløsningsmidlet. Opløsningsmidlet var 0,003, så måske er det bedre at bruge tynd folie.
For at starte skal du fortsætte med at røre og varme op til 35 celcius, så ser du ham gå langsomt.

Jod blev også tilsat for at få langsomme bobler. Pas nu på, at der ikke var meget keton- eller acetongruppe i bmk at reagere med. Før var 400 GR kviksølv på 10L b, så vær igen forsigtig, når det kører bedre, tilsæt langsomt bmk.
 

Attachments

  • Xz95dlPfmV.jpg
    Xz95dlPfmV.jpg
    512 KB · Views: 82
  • 3tyiHY6cwC.jpg
    3tyiHY6cwC.jpg
    1.2 MB · Views: 90
  • QSG4HRzA0k.jpg
    QSG4HRzA0k.jpg
    492.1 KB · Views: 83
Top