- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
350, prøv 400 gram, så ser du, hvor varmt det bliver, gram på 10L. Jeg kan huske, at jeg var nødt til at fylde en pose med aluminiumsfolie, ca. 2/3 var en 25L/30L hvid spand med låg. Dette var trods alt alt for meget folie, du har brug for mindre, men du skal kontrollere, hvor meget mindre jeg glemte gram. på 200L tromle, du kan også bruge 100, det vil ikke gå op.
Hvis du vil fange methylamindampene, skal du boble i HCL-dåsen og derefter i vand.
10L blev til 12L med ph 12 med BMK (freebase meth)
Reaktionen går kun amok, når du bruger alu fra supermarkedet, få alu fra sisha-butikkerne eller fra laboratoriebutikker, som er TYKKERE.
Psst, erstat kviksølv med galium, det er nemt at omdanne, og du kan destillere alle forbindelser og genbruge dem, plus at det er ugiftigt og meget nemt at reaktivere med HCL 37 og omkrystallisering.
Hvis du vil fange methylamindampene, skal du boble i HCL-dåsen og derefter i vand.
10L blev til 12L med ph 12 med BMK (freebase meth)
Reaktionen går kun amok, når du bruger alu fra supermarkedet, få alu fra sisha-butikkerne eller fra laboratoriebutikker, som er TYKKERE.
Psst, erstat kviksølv med galium, det er nemt at omdanne, og du kan destillere alle forbindelser og genbruge dem, plus at det er ugiftigt og meget nemt at reaktivere med HCL 37 og omkrystallisering.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 32
- By googie
Forbereder man gallium til klorid, eller kan man bruge nitrat? Jeg har set nogle artikler om ga/al-reduktioner. Er der nogen, der har prøvet det? Det ville være dejligt ikke at skulle beskæftige sig med så giftige dampe og derefter bortskaffelse af affald.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Lad gallium reagere med HCL (i vandopløsning). Når gallium forsvinder, betyder det, at det omdannes til klorid.
Og frys det så ud, måske med acetone for at fjerne snavs, eller kog det tørt.
Og frys det så ud, måske med acetone for at fjerne snavs, eller kog det tørt.