- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 30
Jeg har ikke prøvet denne reaktion endnu. Jeg så en video, der er offentliggjort her, om jod-keton-amination. Der så jeg, at freebase er sort, og at pulveret skiftede farve, når det blev forberedt til krystallisering. Måske var det sort, fordi jod er en afgangsgruppe i modsætning til brom.
Spørgsmål til bekræftelse:
1. Er resultaterne ovenfor fra ethylacetat som opløsningsmiddel?
2. Har du lavet denne reaktion med EA og bromoketon, ser freebase anderledes ud?
3. Jeg bemærkede fra videoen, at krystaller fra EA ser glasagtige ud, mens NMP er meget hvidere. Jeg læste dit indlæg om stereokemi af 4-MMC, hvordan S- og R-enantiomerer danner forskelligt udseende krystaller, er begge disse krystaller lige racemiske?
4. Bemærkede du nogen forskel i den subjektive effekt mellem EA og f.eks. NMP i det endelige produkt?
Tak, fordi du sendte disse resultater.
Spørgsmål til bekræftelse:
1. Er resultaterne ovenfor fra ethylacetat som opløsningsmiddel?
2. Har du lavet denne reaktion med EA og bromoketon, ser freebase anderledes ud?
3. Jeg bemærkede fra videoen, at krystaller fra EA ser glasagtige ud, mens NMP er meget hvidere. Jeg læste dit indlæg om stereokemi af 4-MMC, hvordan S- og R-enantiomerer danner forskelligt udseende krystaller, er begge disse krystaller lige racemiske?
4. Bemærkede du nogen forskel i den subjektive effekt mellem EA og f.eks. NMP i det endelige produkt?
Tak, fordi du sendte disse resultater.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 23