Testprotokol for mephedron (4-MMC)

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1

Introduktion

Du får et usædvanligt mephedone-produkt og ønsker at udføre eksperimenter med forurening og blandingstest. Brug denne artikel som en guide til at eksperimentere. Der er en liste over manipulationer med mephedone-produktet, nyttige oplysninger til hjemmetest og en produktoversigt.
Mephedrone fås som racemisk produkt, en blanding af både R-(D-) og S-(L-) stereoisomerer: R-mephedron (R-MEPH) og S-mephedron (S-MEPH)
.
WUQr8ifN56
Betydelig forskel i de neurofarmakologiske profiler af R-MEPH og S-MEPH, hvor S-MEPH har en større serotonerg profil og viser mild lokomotorisk aktivering og ingen givende egenskaber blandt de undersøgte doser, og R-MEPH har mere af en dopaminerg stimulerende lignende profil med både lokomotorisk aktivering og belønning. Mens R-MEPH og S-MEPH viser lignende effekter på dopaminfrigivelse, er R-stereoisomeren meget svagere i sin evne til at frigive 5-HT (serotoninreceptor). Ved hjælp af DAT/SERT-forholdet (dopamintransportør/5-HT-transportør), en metrik, der definerer præference for lægemiddelinducerede frigivelseseffekter ved dopaminerge neuroner frem for 5-HT-neuroner, viser R-MEPH en 50 gange større præference for det dopaminerge system end S-MEPH.
Fundet af, at R-MEPH er mere effektivt end S-MEPH til at producere gentagne bevægelser, adskiller sig igen fra amfetamin og metamfetamin, hvor amfetamin- og metamfetamin-enantiomerer ikke producerer nogen signifikant forskellige stigninger i stereotype. Sammen med data fra dopamin- og 5-HT-frigivelsesanalyser viser MEPH-enantiomerer en neurokemisk og adfærdsmæssig profil, hvor R-MEPH udviser flere dopaminerge virkninger sammenlignet med S-MEPH, i modsætning til observationer med flere lignende strukturerede forbindelser.

Produktet omdannes til et salt. Normalt er det saltsyre- eller brombrintesalte af mephedron. Et helt rent produkt har praktisk talt ingen lugt eller lugter som et farmaceutisk stof, har ingen udtalt farve (rent hvidt mel eller gennemskinnelige hvidlige krystaller).

Der findes forskellige produktformer af mephedron på det globale marked: krystaller, krystalpulver, pulver og mel. Den mest rene form er krystaller, som opnås ved rekristallisering af mephedronpulver eller direkte fra syntesemasse.
Forrestenkan krystalpulver og mel have samme renhed som krystaller.
XbqKj8yvrF
Ly3i9hMqeE
IGkOaCoY9g
L3ODEngZUu
Hcuk7LNlGo
FWwVaI6AmK
3TgqQRHCJG
Alle produktformer har samme effekt efter indtagelse og samme molekylære formel. Nogle mennesker troede, at krystaller er mere kraftfulde, men det er et bedrag. Faktum er, at krystaller har en højere tæthed end et meget spredt luftpulver af mephedron. Forbrugeren bruger ubevidst en større dosis ad gangen end til mel, deraf resultatet.

Mulige bivirkninger og ureagerede stoffer

Selvom mephedron er let at fremstille, kan det i sjældne tilfælde være forurenet af sideprodukter og forstadier som 4`-methylpropiophenon; resiner; jod; brom; kobber eller kobbersalte (fint spredt) fra bromering af forstadiet kan komme ind i det endelige produkt; methylaminsalte; 4'-methyl-2-brompropiophenon; n-methylpyrrolidon; DMSO; DMF; iso-mephedron (1-N-methyl-1-(4-methyl)-phenylaceton); pyraziner, som kan dannes ved dimerisering af mephedron.

De mest populære blandinger af mephedron

Mephedron fortyndes ret sjældent med udeklarerede stoffer på grund af enkel syntese. Det ville være koffein, lidokain, stivelse, salt, sukker og så videre. Produktet kan erstattes af stoffer, som har samme fysiske og visuelle karakteristika, såsom hvidlige krystaller eller krystalpulver, hvidt mel. Detkan være a-PVP, metadon, MDMA eller amfetamin.

Algoritme for procedurer.

1. For det første skal du sørge for visuel kontrol af dine ting. Hvis dit produkt har en anden form og/eller farve end hvidlige eller farveløse krystaller, mel eller krystalpulver, har det sandsynligvis nogle organiske eller uorganiske syntese-biprodukter, som kan ændre struktur og farve. Mephedron-produkter kan have en svag beige nuance. Mere farvet betyder et mere beskidt produkt. Næsten alle synteseurenheder kan slettes ved alkaliekstraktion, acetonevask eller omkrystallisering.

Hvad bestemmer farven:
Gullig
- produceret ved indtagelse af 4'-methyl-2-brompropiophenon, hvilket gør produktet fedtet;
Gul- gulbrun, brun - harpiks dannet under overophedning af reaktionsblandingen, jod;
Grønlig - opnås, når 4'-methyl-2-brompropiophenon kommer ind i slutproduktet;
Rødlig, ingefær, jordfarver- jod-/bromforurening;
Blå, blålig - overskydende methylaminsalte;
Sort, mørkebrun pastaagtig - n-methylpyrrolidon, DMSO, DMF.
PQSBNjh9UM
JPCmsveGox
BAqNkL4uec
6qEBNbIjvZ
XVzyZkSOKi
2. Sekundært skal du give et simpelt eksperiment med at gemme dit produkt i vand. Opløs 100 mg (100 mg er nok, men mere er bedre) af mephedronprøven i 10 ml vand ved stuetemperatur. Hvis din prøve opløses godt, betyder det, at du sandsynligvis har et meget rent stof. Store krystaller og klumper kan også opløses over tid. Vigtigt: Mal tætte klumper af pulver før forsøget, da der kan dannes små klumper i sedimentet.
KpaFTk6OmE
FX3uJMcUNQ
N1XY0PWasp
Opløsning af
VgfYdn4p5A
6DjuaI3FnW
NsKeG947fn
Du skal fortolke resultaterne af opløsningsforsøget. Hvis dit produkt er helt uopløseligt eller delvist opløst, kan det skyldes tilsætning af koffein. Der er links til enkle eksperimenter til bestemmelse af koffein i amfetaminpulver ved hjælp af Wagners reagens og salpetersyre og ammoniakopløsning. Disse metoder er også velegnede til mephedron.
6ln8bT5yJF
Det kan også være MCC (mikrokrystallinsk cellulose), siliciumdioxid, uorganiske salte (se "Bestemmelse af urenheder i syntetisk PAS"). Forstadier (methylaminhydrochlorid eller salte, haloketoner) og isomeriseringsprodukter (iso-mephedron og pyraziner, som kan dannes ved dimerisering af mephedron) kan bestemmes ved "Bestemmelse af urenheder i mephedron".
Jeg fik mephedron blandet med stivelse til testning. Jeg fandt ud af det med en suspension lavet i vandig opløsning. Desuden kørte jeg et simpelt eksperiment for at bekræfte dette. Du skal tilsætte 3-4 dråber 2 jodalkoholopløsning til vandopløsningen af mephedronprøven. Hvis prøveopløsningen bliver blå, betyder det, at din prøve indeholder stivelse
.
Pax9u65Ctb
KbrEzd3eVx
29yuCBJaSh
P9mRrUJlqa
BJ0gRaItwK
AOnGvyml18
3. For det tredje skal du bekræfte produktets overensstemmelse med den deklarerede mephedron ved hjælp af LF-tests (drug testing kits). Du vil modtage et klart resultat om dit stof og det tilsatte narkotiske stof (hvis det er tilfældet), og disse tests hjælper med at vælge næste trin.

4 . For det fjerde skal du kontrollere opløsningens pH-værdi. Produktet af mephedron kan være forurenet af organiske pulversyrer (ascorbinsyre, citronsyre osv.), organiske pulverbaser (novokain, lidokain, koffein osv.). "Determination of impurity in synthetic PAS" beskriver nøjagtigt metoden til bestemmelse af dem.

5. Hvis der ikke findes nogen forurenende stoffer, og du stadig er i tvivl om din mephedronprøve, eller LF-tests afslører tilsat narkotisk stof, skal du udføre eksperimenter med testreagenser. Brug "reagensertil narkotikatestning". Disse metoder hjælper med at bestemme slags blandinger. Der findes manualer, som beskriver kontrolprocedurer og betydning, hvor du kan finde metoder til reagenssyntese. I henhold til data fra testreagensforsøg kan du sammenligne og godkende resultatet ved hjælp af TLC.

Test afren 4-MMC
TCr1AGKtIQ
DkaJzcW9Iv
Q4ZigX6bDU

Du har f.eks. modtaget et testresultat med Marquis-reagens, som ikke gav nogen farve. Det bekræfter, at det sandsynligvis er klar mephedron. Derefter har du tilsat et par dråber Mecke-reagens, og dråbernes farve skifter til gullig. Normalt betyder det, at din meph. er fortyndet med a-PVP eller MDPV. Tag en TLC-plade, en forurenet prøve af meph., ægte klar meph. og klar a-PVP og MDPV (hvis du har), lav fire pletter af stoffer og eluer dem, tæl Rf og sammenlign resultaterne med litteraturdataene. Hvis dine prøvepletter deler sig i to eller flere dele, som har samme niveau af a-PVP eller MDPV og klar meph. betyder det, at din prøve er forurenet med a-PVP/MDPV. Hvis din prøve ikke har pletter i ægte meph.-niveau, betyder det, at du har a-PVP/MDPV med noget som mephedron, et stof med lignende fysiske og organoleptiske egenskaber
.
2ZWLiIan0P

Konklusion

Smeltepunktsverifikation kan føjes til det andet trin for at bekræfte kvalitetsoverensstemmelse og for at bestemme graden af urenhedsindhold. Denne manual gør det muligt at identificere graden af urenhed, bestemme forureningsstoffer og godkende resultater ved hjælp af forskellige metoder.
 
Last edited:

Bill Gates

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Forskellige isomerer 3MMC og 2MMC sælges på markederne, hvordan kan de adskilles fra klassisk mephedron (4MMC)?
 

Cocojamba

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2021
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Interessant spørgsmål, men jeg tror, at de har nogenlunde samme effekt
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Desværre kan de bestemmes nøjagtigt ved hjælp af GC-MS-analyse eller Raman-spektroskopi. Alternativt kan du bruge TLC til at sammenligne dit produkt mephedron (4-mmc) med 2- eller 3-mmc. Sammenlign med referenceproduktet 4-mmc.
 
Last edited by a moderator:

gordones@elchapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jeg ved ikke noget om kemi, men jeg ved, hvordan man laver tabletter, vil jeg gerne vide;
Hvordan laver man krystaller fra bunden?
Hvilke komponenter?
mængden af hvert stof og kogning?
Jeg vil gerne vide alt forenklet, præcis hvad jeg skal bruge, og hvordan jeg gør det på den enkleste måde, fordi jeg ikke er kemiker, så det er sværere at forstå kemiske koder.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Først og fremmest skal du formulere spørgsmålet korrekt, f.eks. hvilke stofkrystaller taler vi om? Åbn derefter afsnittet om synteser, og find et emne om krystallisering af det ønskede stof. Svarene på dine spørgsmål er højst sandsynligt allerede blevet offentliggjort.
Du kan skrive til mig, så fortæller jeg dig, hvor du skal lede efter svaret.
 
Top