Mephedron-syntese (4-MMC) i NMP-opløsningsmiddel. I stor skala.

bubuka

Don't buy from me
New Member
Language
🇭🇺
Reaction score
1
Jeg vil gerne lave MMC i NMP. Problemet er, at jeg ikke har pH-papir. Hvor problematisk er det, hvis jeg syrner for meget til sidst? Eller kan du fortælle mig, hvor meget 30 % saltsyre jeg skal tilsætte til sidst, når jeg bruger 100 g 2b4m? Jeg syrner i DCM+vand.

View previous replies…

WillD

Expert
Reaction score
1,054
Hvis du ikke har tilstrækkelig erfaring, skal du bruge indikatorer for at opnå det maksimale udbytte. Hvis dette ikke er muligt, kan vi beregne den minimale mængde syre, som du kan tilsætte for at få produktet.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Hvis du køber elektrisk, så gør dig selv en tjeneste ved at bruge ekstra penge på at få en glasprobe. Ellers opløses den (ja, jeg har prøvet det).

c01db100d_india_mephedron

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Kan vi udskifte
saltsyre til brintoverilte 48 %.
hvis det er muligt, hvor meget produktudbytte og hvor meget mængde vi ønsker

WillD

Expert
Reaction score
1,054
Ja, du kan bruge denne erstatning. Vægten af produktet under de samme betingelser vil være lidt højere.

Hanna520

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Hvorfor bruge benzen og NMP. Brug etylacetat i stedet. Det er meget mere sikkert. Skift mono methyl amine aqua ud med alkoholbaseret.
Efter tilsætning af vand. Adskil lagene. Tag "olie"-laget og destillér EA af. Federe dette trin. Køl baseolien ned i 1 time i fryseren -19. De ureagerede sideprodukter vil komme. Filtrer opløsningen, og sæt basen i AC, og tilsæt HCL37% til pH 5,5.

Brug ikke en flamme til opvarmning. Brug et bad i stedet. Denne opsætning vil give dig gode resultater. ;))

View previous replies…

momogf

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
0
God måde jeg lavede min egen 2bromo4metylenopropiophenone på

Attachments

• ay9Br8EPIk.jpg
    ay9Br8EPIk.jpg
    337.1 KB · Views: 30
  • chU8H5C3zi.jpg
    chU8H5C3zi.jpg
    272.2 KB · Views: 27
  • 7cINXo6Ddj.jpg
    7cINXo6Ddj.jpg
    310.8 KB · Views: 30
  • l0JLPBNtyu.jpg
    l0JLPBNtyu.jpg
    411.1 KB · Views: 29

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Dette blev diskuteret i hovedchatten for et par dage siden. Den generelle anbefaling var at destillere EA ved 55 °C i vakuum (/negativt tryk) for at få et bedre udbytte. Var det det, du mente, eller mente du, at man skulle destillere ved normalt tryk ved 77 °C (EA's kogetemperatur)?

Det er første gang, jeg læser om dette, og jeg vil prøve det.

Jeg vil starte en tråd om maksimering af 4-MMC-udbyttet og invitere dig til at dele din viden. Du ser ud til at vide en masse om dette.

WillD

Expert
Reaction score
1,054
Ja, ethylacetatmetoden er god, hvis du har methylamin alc. soln. Den løser mange problemer.

Germanium

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
4
Er det muligt at boble hydrogenchloridgas i stedet for at tilsætte saltsyre under krystalliseringsfasen?

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Ja, det er et godt alternativ til at bruge saltsyre, så længe du mente at sige "forsuring" i stedet for "krystallisering". Der tilsættes ikke syre under krystalliseringsfasen.