Metamfetamin- og amfetaminsyntese - sammenligning af metoder

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Kan du lave en video af NaBH4-processen? Jeg har ikke en god kemisk baggrund, men vil virkelig gerne lære denne metode.
 

Methodman

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 9, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jeg har et par sidespørgsmål. Hvilke metoder giver bedre udstyr. Jeg tror ikke, at slutmolekylet er det samme. Disse p2p. Jeg ved ikke. Jeg ved, hvad de gør. Men det er bare ikke det. Hollow. Pseudo. Jeg ville aldrig bruge en dag på at sove og. Spise. Selv birk var anderledes end hypo, anderledes end ortho. Men der var en slags standard. Det her er ret godt til at slappe af. Og rive den af. Nogle tanker
 

sumof666

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 29, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Hvis du køber det "udstyr", der er på markedet (og det gør du vel), skal du ikke tro, at mere end
20% af dit "gear" er det VIRKELIGE GEAR
Afhænger af, hvordan forhandleren normalt finder du sandsynligvis koffein, kreatin.
En anden faktor er, hvilken syre der er blevet brugt til at skabe amfetaminsalt. Bedst hvis det er sulfiuric 6, så er biotilgængeligheden højest, hvis der blev brugt ortofosforic, er det mindre tilgængeligt for dine celler. Hvis der blev brugt citronsyre, ville du kunne bruge en spiseske til at mærke et kick.
Det er sådan, jeg ser det
alle metoder, der fører til at skabe Afreebase-molekyle, hvordan det er blevet behandlet, og hvad der er blevet brugt til at fortynde din GEAR, afhænger af, hvordan det fungerer på dig.
For mig fungerer klart amf-sulfat det samme uden indflydelse af metode
 

sumof666

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 29, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Hvis du køber det "udstyr", der er på markedet (og det gør du vel), skal du ikke tro, at mere end
20% af dit "gear" er det VIRKELIGE GEAR
Afhænger af, hvordan forhandleren normalt finder du sandsynligvis koffein, kreatin.
En anden faktor er, hvilken syre der er blevet brugt til at skabe amfetaminsalt. Bedst hvis det er sulfiuric 6, så er biotilgængeligheden højest, hvis der blev brugt ortofosforic, er det mindre tilgængeligt for dine celler. Hvis der blev brugt citronsyre, ville du kunne bruge en spiseske til at mærke et kick.
Det er sådan, jeg ser det
alle metoder, der fører til at skabe Afreebase-molekyle, hvordan det er blevet behandlet, og hvad der er blevet brugt til at fortynde din GEAR, afhænger af, hvordan det fungerer på dig.
For mig fungerer klart amf-sulfat det samme uden indflydelse af metode
 
Top