Metamfetamin-krystallisering og isfremstilling

bigusdickus

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 13, 2022
Messages
9
Reaction score
13
Points
3
Beklager, men nogle gange skal sandheden siges klart og tydeligt, medmindre man vil have en hær af vrede mennesker, der ikke kan finde ud af deres hobby.

Fremstilling af L-enantiomer? Ligesom det inaktive racemat? Det fungerer måske godt for Vicks Corporation med de små inhalatorer, men det har ingen praktisk betydning overhovedet.

Der er ingen "hemmeligheder" ved at fremstille PEA'er. Læs McMurray, Clayden, Klien, Vogel, Zubrick. Enhver, der hævder at sælge "hemmeligheder", er bare en slangeoliesælger. Der findes ikke "opskrifter" inden for kemi. Opskrifter er opskrifter til skade for kemikeren og dem, der er omkring dem.

Ja, L-Phenylisopropylmethylamin kan producere optisk rene skår med stor indsats og tab. Pointen med at gøre det? At sparke dig selv i nødderne uden grund?

Tag det ikke som en fornærmelse, men som konstruktiv kritik. Hvis jeg ser vrøvl som "is" fra P2P uden at isolere dextro-enantiomeren og den direkte vanskelighed ved at gøre det, så er det vrøvl. Det er noget vrøvl. Racemic er ikke 'ICE', 'ICE' er D-Meth, som tidligere ofte blev syntetiseret gennem det chirale efedrinsubstrat.

Vil du have 'ICE'? eller R-Amph? Start med den hollandske resolution og gå derefter videre
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Det her er isracemic, min ven. Crystal meth er ikke is.
 

Attachments

  • 9Ty35JjCNU.jpg
    9Ty35JjCNU.jpg
    1.3 MB · Views: 361
View previous replies…

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Hvilken rute brugte du til at lave isen?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hej sir, hvilken kvittering bruger du?
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
P2p-rute, hæld acetone i basen) +, (tilsæt hcl 35%, 5.5.ph, og vent til evoporate, det tager uge eller mere. Hvis du vil have pulverform, skal du gøre det normalt uden acetone.
 

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Tak for det. Må jeg også spørge, hvor meget meth-base, hlc og acetone du brugte?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hej, jeg vil gerne spørge dig. Jeg bruger HCL dråbevis indtil PH6 og opvarmer derefter væsken 105 grader og hælder i en bakke og opbevarer i fryseren. Men har ikke krystal kommet ud. Hvad er problemet? Er der nogen anden måde at løse det på? Tak skal du have.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Kære ven, du behøver ikke at varme det op efter forsuring. Hvilken koncentration af HCl-syre har du brugt? Har du tilsat syren direkte til meth-fri base?
P.S. Se videoen om fremstilling af d-meth, som jeg sendte ovenfor.
 
View previous replies…

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8

Kære hr. Barton, acetone er ikke tilgængelig i mit land, men man kan købe acetone-limningsmiddel med en renhed på 80-85. Kan acetone-limningsmiddel erstatte acetone? Eller kan andre opløsningsmidler bruges i stedet for acetone under krystallisering?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Goddag, hr. Jameson. Ja, du kan bruge IPA. Derudover kan du rense acetone ved destillation.
 
View previous replies…

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Mange tak for dit svar, på grund af begrænsningerne i laboratorieforholdene vil jeg bruge (IPA) isopropylalkohol. Tak igen, hr.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Hvis jeg vil have eksperthjælp, hvordan skal jeg så kontakte jer? Hvor meget skal jeg betale for dette?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Du kan skrive DM til mig helt gratis.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Undskyld, men hvor meget IPA skal der til for at krystallisere 100 ml meth-base?
 
Top