Metamfetamin fra amfetamin Synteserapport (med succes og endelige fotos)

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28

Hej alle sammen igen efter lang tid.

I dag vil jeg kort beskrive min succes med syntese, og hvilke trin jeg fulgte. Jeg er ked af, at jeg ikke bliver ved længe.
Jeg ved ikke, hvilke kemikalier du har, og hvilke materialer du har, men da jeg bor i Tyrkiet, det fattigste land i Europa, pressede jeg mulighederne meget. Da alle de kemikalier, der sælges her, er "kontrollerede kemikalier", var jeg nødt til at lave syntesen over p2p, så det tog lidt tid, men det var rent.
Jeg vil skrive alle de synteser, jeg lavede, trin for trin med deres links. Jeg har aldrig lavet andet end synteser i forummet. Jeg lavede den metamfetamin, du ser på billedet, kun med de ting, der er skrevet på forummet, der er absolut ingen ekstra proces.
!!

1: Det første, jeg gjorde, var at syntetisere p2p. Mens du gør dette, skal du være forsigtig med dine glasmaterialer. I vakuumdestillationsprocessen var der en revne i min tilbagesvalingskondensator, og mit glas sprang helt og blev ubrugeligt.
(Syntese: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...p2p-from-benzaldehyde-with-mek-1kg-scale.187/)

2: Efter p2p-syntesen skal du omdanne det til amfetamin. Jeg havde ingen problemer med at lave denne syntese, men vær forsigtig, jeg blev svimmel.
(Syntese: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...amphetamine-from-p2p-phenyl-2-propanone.1378/)

3: Når du har konverteret det til amfetamin, konverterer du det til metamfetamin. Her havde jeg heller ikke noget problem.
(Syntese: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...hamphetamine-synthesis-from-amphetamine.1671/)

4: Denne fase er din magiske artikel. İCE MANUFACTURİNG
(Syntese: http:/ /bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ne-crystallization-and-ice-manufacturing.465/)


for atforklare det kort.


P2P > Amfetamin > Metamfetamin > İCE MANUFACTURİNG

Tak til ejerne af syntesen. En særlig tak til G. Patton for at svare på alle mine dumme spørgsmål. Til sidst, før du spørger, ja, tatoveringen på min arm er et reaktionsdiagram. En af G. Pattons synteser.

Hvis du har et spørgsmål, er jeg klar til at svare på det, jeg ville ikke skrive i længden.
 

Attachments

  • TBsubiNZyv.mp4
    9.6 MB · Views: 441
  • 2CifMwAIt9.jpeg
    2CifMwAIt9.jpeg
    449.6 KB · Views: 892
  • xcHlA3O69M.jpeg
    xcHlA3O69M.jpeg
    507.8 KB · Views: 814
  • Jb3iIPonzW.jpeg
    Jb3iIPonzW.jpeg
    363.3 KB · Views: 755
  • vCD7NQ5OJG.jpeg
    vCD7NQ5OJG.jpeg
    443.9 KB · Views: 758
  • VXBS5uGTx8.jpeg
    VXBS5uGTx8.jpeg
    447.4 KB · Views: 802
  • 4Kwo7xiqWe.jpeg
    4Kwo7xiqWe.jpeg
    520.8 KB · Views: 778
  • D0i17TVsjb.jpeg
    D0i17TVsjb.jpeg
    583.4 KB · Views: 731
  • qwjMnYk1EW.jpeg
    qwjMnYk1EW.jpeg
    591.7 KB · Views: 768
  • BF0z8Z6a1L.jpeg
    BF0z8Z6a1L.jpeg
    574.3 KB · Views: 866

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Flotte skår! Men hvorfor gå fra P2P --> amfetamin --> meth, når meth-syntese direkte fra P2P er nemt og mere udbytterigt? Det virker som ekstra trin.
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
Hej Docx. Methylamin er nødvendigt for de trin, du nævner. Jeg fulgte denne vej, da mulighederne er begrænsede i Tyrkiet, og jeg ikke har adgang til nogle kemikalier. Jeg delte disse trin, fordi jeg troede, at det ville være nyttigt for andre kemikere i Tyrkiet.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Problemer med methylamin
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ok :). Methylamin er dog ret let at syntetisere selv. Men det er selvfølgelig et spørgsmål om skala.
Og selvfølgelig også: Tak, fordi du delte dine resultater! FANTASTISKE skår, som jeg sagde. Hvor lang tid tog krystalliseringen, og brugte du nogle særlige tricks for at få dem så store? Når jeg har set sådanne skår, har det været isopropylbenzamin. Så hatten af!
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
Ja, det kan jeg.
 

madsci

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 17, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hvilke opløsningsmidler og betingelser har du brugt?
Hvor lang tid tog det at få dem til at vokse til den størrelse?
Hvad er krystallernes smeltepunkt?
 

Sabatier

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2022
Messages
6
Reaction score
9
Points
3
Godt arbejde! Det er nogle af de største (uforfalskede) krystaller, jeg nogensinde har set. Ja, fortæl venligst, hvilke opløsningsmidler og forhold der blev brugt til omkrystalliseringen. Tillykke med din succes og mange tak for at dele!
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Flot tatovering, er den ægte? :D
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Bare find ud af det selv :D
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
Har du en video/metode til at få meth fra p2p og methylamin?
 

madsci

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 17, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
et andet spørgsmål: brugte du amfetaminet fra p2np direkte til at lave meth, eller udvandt du d-amfetamin og konverterede det til meth? eller adskilte du d-meth senere?
 

Dxrk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Det ville være godt, jeg leder også efter dette
 
Top